مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر گفت: ۷۰۲ طرح‌ اقتصاد مقاومتی تولیدی در استان بوشهر تسهیلات دریافت کردند.
کد خبر: ۵۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 20 June 2015
تابناک بوشهر: ذوالفقار عباسی‌فر عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی را در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی داشته است و حمایت‌های خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

وی به استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی استان بوشهر در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های ویژه را برای تبیین و تشریح اهداف و اولویت‌های اقتصاد مقاومتی برگزار کردیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر به برگزاری ۱۰ نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: ۷۵۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

وی از پرداخت تسهیلات به طرح‌ ۷۰۲ اقتصاد مقاومتی تولیدی در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع بیش از ۱۲۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این واحدها پرداخت شد.

عباسی‌فر به اعزام ۱۱۰ گروه جهادی استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته دو هزار و ۸۵۹ نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم و روستاها اعزام شدند و کارهای بسیار خوبی در قالب این اردوها صورت گرفت.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ هزار نفر از نیروهای بسیجی استان بوشهر در قالب ۷۵۰ حلقه صالحین به روستاها و مناطق محروم، اضافه کرد: ۲۰۰ تیم پزشکی نیز سال گذشته برای ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم و روستاهای استان اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر همچنین از ارائه خدمات درمانی به ۱۱ هزار نفر در قالب سه بیمارستان صحرایی خبر داد و بیان داشت: ۵۰۰ بیمار نیز تحت حمایت درمانی قرار گرفته‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار