کد خبر: ۵۰۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶ 06 October 2017


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از موافقت اولیه کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت سکوی تفریحی متعلق به هتل نارنجستان در این استان خبر داد.

سیاوش رضوانی گفت: پیرو درخواست ارائه شده از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور و به لحاظ عدم هرگونه استحصال و رعایت مفاد قانونی اراضی مستحدث ساحلی با جانمایی احداث سکوی تفریحی هتل نارنجستان موافقت و مقرر شد اقدامات لازم برای صدور مجوز ساخت از سوی متقاضی صورت پذیرد.


وی با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر در بخش سواحل افزود: بر اساس آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری نماید.


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: همچنین به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و ساز‌های غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف اند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوز‌های ساخت و تأسیس و بهره برداری را اخذ کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار