مدیرکمیته اسکان، پذیرایی و جذب کمک‌های مردمی ستاد اربعین استان بوشهر گفت: در برگزاری مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ۴۰ موکب استان بوشهر در ۵ نقطه داخل و خارج از کشور ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 03 October 2017
عبدالرضا مطاف ظهر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است اظهار داشت: برای پذیرایی از زائران و ارائه خدمات به قشرهای مختلف مردم در مراسم پیاده‌روری اربعین حسینی برنامه‌ریزی مدونی شده است.

وی از استقرار 40 موکب استان بوشهر از مرز شلمچه تا کربلای معلی خبرداد و گفت: 40 موکب استان بوشهر در 5 نقطه، مسیرهای منتهی به مرزشلمچه، نجف، نجف به کربلا و کربلا ایجاد می‌شود و برای کوتاه شدن مسیر کالای مورد نیاز موکب‌ها از مرز شلمچه عبور داده می‌شود.

مدیرکمیته اسکان، پذیرایی و جذب کمک‌های مردمی ستاد اربعین استان بوشهر با بیان اینکه بخشی از موکب‌ها در مسیر نجف به کربلا مستقر شده است خاطر نشان کرد: اسکان چادری و موقت ستاد اربعین استان بوشهر به اسکان سازه‌ای و دائم تبدیل می‌‌شود که شامل سوله، ساختمان استراحت و آشپزخانه است.

مطاف از استقرار بیمارستان در موکب شماره 736 بین نجف و کربلا خبرداد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده چون مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به کربلا ختم می‌شود راه‌اندازی اورژانس کوچک درمانی و امدادی در موکب‌های  کربلا مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام  شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از شهریورماه آغاز شده است افزود: ستاد اربعین حسینی استان بوشهر برای ارائه خدمات به زائران از 5 صفر  در موکب‌های 40 گانه در داخل و خارج از کشور آمادگی دارد.

مدیرکمیته اسکان، پذیرایی و جذب کمک‌های مردمی ستاد اربعین استان بوشهر با اشاره به شناسنامه‌دار بودن موکب‌ها خاطرنشان کرد: تمامی موکب‌ها در داخل، سرمرز و خارج از مرز، پس از ثبت مشخصات آنها در ستاد بازسازی عتبات عالیات، شناسنامه‌دار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار