سازمان لیگ فدراسیون والیبال میزبان‌های هفته نخست لیگ برتر مردان سال ۹۶ را مشخص کرد و در اولین هفته هر دو نماینده مازندران میزبان خواهند بود.
کد خبر: ۵۰۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱ 03 October 2017



 مازند اسپرت (مازند ورزش)، سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران «جام شهید محسن حججی» از روز یکشنبه ۱۶ مهرماه آغاز می‌شود و در نشست قرعه‌کشی این رقابت‌ها که روز گذشته برگزار شد، برنامه هفته نخست بر اساس قرعه مشخص شد.
   
سازمان لیگ فدراسیون والیبال میزبان‌های هفته نخست دور رفت را بر اساس قرعه‌کشی انجام شده مشخص کرد که شهرهای تهران، ساری، کرج، آمل و گنبد در هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۶ میزبان خواهند بود.


برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر به قرار زیر است:
 
تهران – خانه والیبال، ساعت ۱۶: پیکان تهران – شهرداری تبریز
 
آمل – سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶: کاله مازندران – سایپا تهران
 
ساری – سالن سید رسول حسینی، ساعت ۱۶: سازمان عمران شهرداری ساری – رعد پدافند کاشان
 
کرج – سالن انقلاب، ساعت ۱۶: شمس – خاتم اردکان
 
گنبد – سالن المپیک، ساعت ۱۶: ایرانیان گنبد – شهرداری ارومیه
 
 
 
نکته عجیب در اعلام هفته اول این رقابت‌ها، میزبانی هر دو نماینده استان مازندران یعنی تیم‌های کاله و عمران در هفته اول این رقابت هاست.
 
این موضوع در حالی رخ داد که هر دو دیدار در یک زمان برگزار خواهد شد و عملا والیبال دوستان مازندرانی باید قید یکی از بازی‌های این هفته را بزنند.
 
امیدواریم در هفته‌های آینده فدراسیون والیبال برنامه‌ای اتخاذ کند که چنین اتفاقات عجیبی رخ ندهد تا هواداران مازندرانی با خیال راحت بازی تیم‌های استان خود را دنبال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار