اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام در واکنش به این خبر ،جوابیه ای را به دفتر این رسانه ارسال که براساس قانون مطبوعات عینا منتشر می شود
کد خبر: ۵۰۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 27 September 2017

 تابناک ایلام در مورخه 1/7/96 با انتشار خبری تحت عنوان "مسئولیت تعطیلی کمیسیون ماده 35قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان بر عهده کیست؟ سازمان نظام مهندسی استان یا اداره کل راه وشهر سازی استان ایلام؟" به موضوع چرایی تعطیلی کمیسیون ماده 35 پرداخت.

به گزارش تابناک ایلام،اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام در واکنش به این خبر ،جوابیه ای را به دفتر این رسانه ارسال که براساس قانون مطبوعات عینا منتشر می شود:

درپاسخ به مطالب عنوان شده درسايت تابناك استانها مورخ 1/7/96باكد خبر 498203در راستاي شفاف سازي واصول حرفه اي خبرنگاري شايسته است مطلب ذيل درجوابيه خبر مذكور چاپ گردد.

اداره كل راه و شهر سازي استان ايلام در اجراي ماده 35 قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان و به جهت كنترل و افزايش كيفيت ساخت و ساز با تشكيل كميته نظارت عاليه متشكل از مهندسين با تجربه و صلاحيت دار در سطح شهر هاي استان نظارت عاليه بر ساخت و ساز را بر اساس دستور العمل هاي ابلاغي وزارت راه و شهر سازي در دستور كار خود داشته و دارد .

-بر اساس دستور دستور العمل هاي ابلاغي وزارت راه و شهر سازي 3تا5در صد از ساختمانهايي كه داراي پروانه احداث بنا از شهر داريها مي باشندتوسط كميته نظارت عاليه مورد بازديد قرار مي گيرد

طرف قرارداد اعضاي كميته نظارت سازمان نظام مهندسي ساختمان يا سازمان كاردانهاي ساختمان و يا هر شركت حقيقي يا حقوقي آن هم صرفا جهت انجام مراحل اداري و حقوقي ميتواند باشد. و تا كنون در اين زمينه هم با سازمان نظام مهندسي ساختمان و هم با سازمان كاردانهاي ساختمان استان قرارداد منعقد گرديده است.

-بر اساس هماهنگي به عمل آمده با وزارت راه و شهر سازي انجام نظارت عاليه در سال 96در قالب مديريت پيمان و با كار گزاري سازمان كاردانهاي ساختمان استان به فعاليت خود و با تعداد نيرو هاي صلاحيت دار مورد نياز ادامه مي دهد.

-اعضاي نظارت عاليه در سال 96 از بين اعضاي صلاحيت داري كه در سنوات گذشته با عملكردي مطلوبتر در اين كميته حضور داشته اند انتخاب شده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار