تیم تکواندو شهرداری ورامین در تلاش است تا با پیروزی در دیدار نیمه نهایی و فینال برای نخستین بار مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا را به دست آورد.
کد خبر: ۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 15 February 2015

به گزارش مهر، مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا از روز گذشته با حضور تیم های برتر ایران و کشورهای خارجی در تهران آغاز شد و پس از برگزاری سه دور رقابت فشرده، تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، مقاومت و البصره عراق با کسب امتیازات لازم به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

نکته قابل توجه این مسابقات راهیابی هر سه نماینده جمهوری اسلامی ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات است که می توان انتظار یک فینال تمام ایرانی با حضور برترین های تکواندو ایران را در عصر امروز متصور شد.

حضور مقتدرانه شهرداری ورامین در مرحله نیمه نهایی

تیم شهرداری ورامین به عنوان یکی از نمایندگان حاضر در مسابقات جام باشگاه های آسیا توانست با تکیه بر توانمندی بازیکنان خود و هدایت سرمربی باانگیزه خود پیام خانلرخانی با برتری مقابل افغانستان الف و ب و مقاومت با اقتدار و به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

 

تیم شهرداری ورامین در پایان مسابقات گروهی جام باشگاه های آسیا با 9 امتیاز در صدر گروه ایستاد و مقاومت هم با 6 امتیاز دوم شد و به همراه تیم های دانشگاه آزاد و البصره عراق به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شهرداری ورامین اصلی ترین مدعی قهرمانی آسیا

بسیاری از کارشناسان با توجه به ظرفیت های تیم شهرداری ورامین و موفقیت های این تیم در لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور به عنوان اصلی ترین مدعی عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا شناخته می شود.

تیم شهرداری ورامین در سال گذشته نیز در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور داشت و تا فینال رقابت ها نیز پیش رفت اما در بازی نهایی مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی شکست خورد و به مقام نائب قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

تیم شهرداری ورامین در دو فصل اخیر حضور خود در لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور به یک قهرمانی و یک نائب قهرمانی رسیده و در فصل جاری نیز با بازی های قابل قبول و درخشان توانسته در صدر جدول رقابت های لیگ برتر بماند.

 

دانشگاه آزاد اسلامی مهمترین حریف شهرداری ورامین است

پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین تیم دانشگاه آزاد اسلامی را مهمترین حریف این تیم در راه قهرمانی می داند و معتقد است برای رسیدن به قهرمانی کار سخت و دشواری برای مدفاع عنوان قهرمانی متصور خواهد بود.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: تیم شهرداری ورامین تمرینات سخت و دشواری را در تهران برای آماده سازی حضور در مسابقات آسیایی پشت سر گذاشته و عزم خود را برای رسیدن به قهرمانی جزم کرده است.

علی حیدریان شهردار ورامین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم تکواندو شهرداری ورامین به عنوان یکی از نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت:تیم تکواندوی شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران و مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های آسیا حاضر شده است.

شهردار ورامین افزود: شهرداری ورامین در چند سال گذشته با سرمایه گذاری بر روی رشته تکواندو و حضور مداوم در بالاترین سطح کشور توانسته است به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده و نام این دیار را در کشور بیش از پیش مطرح کند.

تیم شهرداری ورامین نماینده دیار ۱۵ خرداد است

وی با اشاره به قهرمانی فصل گذشته شهردار ورامین در لیگ برتر تکواندو ادامه داد: تیم شهرداری ورامین در مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور توانست در فصل گذشته به مقام قهرمانی برسد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این فصل از مسابقات حاضر گردد.

حیدریان اضافه کرد: تیم شهرداری ورامین در فصل گذشته نیز در رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا شرکت کرد و امسال تمام توان و عزم خود را برای قهرمانی در این مسابقات گذاشته و در روز  اول نیز نمایش قابل قبولی را ارائه کرده است.

این مسئول عنوان کرد: تیم شهرداری ورامین در روز نخست مسابقات جام باشگاه های آسیا توانست تیم های افغانستان را شکست داده و با کسب پیروزی های متوالی به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات برسد و تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم حضور در فینال  و کسب جام قهرمانی مسابقات خواهد بود.

گروه یک/

شهرداری ورامین ۵ – افغانستان ب صفر

باشگاه مقاومت ۵ – افغانستان الف صفر

شهرداری ورامین ۴ – افغانستان الف یک

افغانستان ب صفر – باشگاه مقاومت ۵

شهرداری ورامین ۳- باشگاه مقاومت ۲

افغانستان الف ۴ – افغانستان ب یک

جدول رده بندی:

شهرداری ورامین ۳ بازی / ۳ برد / بدون باخت / ۹ امتیاز

باشگاه مقاومت ۳ بازی / ۲ برد / یک باخت / ۶ امتیاز

افغانستان الف ۳ بازی / یک برد / ۲ باخت / ۳ امتیاز

افغانستان ب ۳ بازی / بدون برد / ۳ باخت / صفر امتیاز

گروه دوم/

بغداد ۲ – البصره ۳

دانشگاه آزاد ۳ – البصره ۲

دانشگاه آزاد ۳ – بغداد ۲

جدول رده بندی:

دانشگاه آزاد ۲ بازی / ۲ برد / بدون باخت / ۶ امتیاز

البصره عراق ۲بازی / یک برد / یک باخت / ۳ امتیاز

بغداد عراق ۲ بازی / بدون برد / ۲ باخت / صفر امتیاز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار