معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش دیر استان بوشهرگفت: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت باعث تقویت حس مسوولیت پذیری و توسعه یادگیری نوجوان و جوانان از مدرسه به خانواده و جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 20 June 2015
تابناک بوشهر: اسماعیل مختارزاده روز شنبه درجلسه گشایش کلاس های تابستانی درمحل کانون پرورشی شهید دستغیب دیر افزود: امسال برنامه های اوقات فراغت در27 رشته در زمینه های تقویتی دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و متوسطه، نقاشی، عکاسی، بازی های فکری، هنرهای دستی، طراحی، قرآن، ورزشی، مشاوره، رایانه و مهارت های زندگی ویژه دانش آموزان و اولیا دائر شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این که این کلاس ها با هزینه های مردمی در کانون شهید دستغیب شهردیر برگزار می شود تاکنون450 نفر جذب کلاس ها شده اند که استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است.

مختارزاده بیان کرد: فعالیت کلاس ها زیر نظر27 مربی متخصص و کادراداری صورت می گیرد و تا پایان برگزاری این کلاس ها هر دانش آموز مهارتی کاربردی در زندگی می آموزد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیر ادامه داد: اوقات فراغت فرصتی است تا جوانان و نوجوانان ما بیشتر با موازین الهی آشنا شوند و تلاش معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره این است که حرکت اوقات فراغت درمسیر صحیح و الهی باشد.

وی افزود: وظیفه دستگاههای فرهنگی ایجاد فضای کار برای جوانان است و هرگونه تحول در جوانان درایام فراغت که در مسیر دینی باشد، ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار