رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری مسابقات استانی جودو، کوراش و کاتای جام رمضان یادواره سرداران شهید استان با همکاری تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 19 June 2015
حسین محمودی در جلسه کمیته برگزاری رقابت‌های جودو یادواره سرداران شهید استان، اظهار داشت: براساس تصمیمات گرفته شده در این جلسه رقابت‌های جودو جام رمضان امسال به صورت استانی و از شب یکشنبه 31 خرداد ماه بعد از افطار در سالن جودو استاد اصغر دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تعامل و همکاری تنگاتنگ تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) در برگزاری این رقابت‌ها، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده این رقابت‌ها بدون محدودیت سنی در 14 وزن به مدت 6 شب در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد شد.

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی بیان کرد: همچنین برای نخستین بار مسابقات کوراش و کاتا جودو نیز ویژه علاقه مندان به این رشته در خلال این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

وی در زمینه برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده در این رقابت‌ها عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی، پخش بسته‌های فرهنگی و تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار از برنامه‌هایی است که در دستور کار کمیته فرهنگی هیئت استان قرار گرفته است.

محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده علاقه مندان از سراسر استان در این رقابت‌ها کمیته استعدادیابی هیئت در حین برگزاری مسابقات در سالن مستقر هستند و جودوکاران مستعد را برای معرفی به پایگاه‌های قهرمانی جودو استان شناسایی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار