کد خبر: ۴۹۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 20 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»،طرح اصلاح و بهینه‌سازی تابلوهای  AC پست‌های ASEA   شرکت برق منطقه‏‏ای یزد تکمیل و تمام این تابلوها برق‌دار شدند .

«علی‌اکبر صالحي» مجري طرح‌های اصلاح و بهینه‌سازی و تعميرات اساسي شرکت برق منطقه‌ای یزد با اعلام این خبر، افزود: با توجه به این که سیستم تغذیه  AC پست‌های ASEA   اشکالات عمده‌ای ازجمله عمر کارکرد بالا، نبود لوازم ‌یدکی، دستی بودن سیستم چنجاوور(تغییر اتوماتیک) و عدم امکان توسعه را داشتند، لذا اصلاح و بهینه‌سازی این تابلوها در دستور کار قرار گرفت .

وی با اشاره به این‌ که اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی برای پست فیض‌آباد به ‌عنوان اولویت اول و به ‌صورت پایلوت انجام گرفت و تابلوها تعویض و برق‌دار شدند، گفت: در ادامه با استفاده از تجربه اجرای طرح در پست فیض‌آباد، سیستم‌های تغذیه  AC پست‌های غرب و مهریز نیز با روش اجرایی بهتری، انجام و برق‌دار شدند .

صالحی با بیان این‌ که در سال 95 اجرای طرح برای پست‌های باقیمانده شرق و 63 اردکان آغاز شد، اظهار کرد: با تکمیل تجارب به ‌دست‌ آمده در سایر پست‌ها، سیستم تغذیه AC این دو پست نیز بهینه‌سازی و اخیراً برق‌دار شدند و هم‌اکنون امکان بهره‌برداری مطمئن و پایدار از تابلوهای جدید امکان‌پذیر شده است .

مجري طرح‌های اصلاح و بهینه‌سازی و تعميرات اساسي شرکت برق منطقه‌ای یزد، اجرای سیستم چنجاوور بین سه ترانس پست شرق و فراهم شدن امکان رویت و فرمان پذیری سیستم مذکور در مرکز دیسپاچینگ را از دیگر اقدامات برجسته اجرای این طرح در دو پست شرق و 63 اردکان برشمرد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار