نهمین جشنواره موسیقی استان فارس به دبیری هنری استاد احمد پژمان ۱۱ تا ۱۷ آذرماه امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 06 September 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:رئیس انجمن موسیقی استان فارس بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی خبری با اعلام این مطلب گفت: امسال این جشنواره در قالبی متنوع به شکل گروه نوازی میزبان هنرمندان است.

هدایت رضایی رویه جشنواره نهم را متفاوت عنوان کرد و با بیان اینکه استاد احمد پژمان به همراه کیوان فرزین هدایت این رویداد هنری را بعهده دارند، افزود: جشنواره موسیقی استان فارس در ۲ بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد که در بخش غیررقابتی آثار کودکان ارایه می شود.

وی با بیان اینکه در بخش رقابتی گروه ها در حوزه های مختلف داوری می شوند ادامه داد: آثار این بخش در موسیقی کلاسیک ایرانی (دستگاهی )، کوبه ای، محلی و مقامی، کلاسیک جهانی، آواز کر و گروهی و موسیقی پاپ داوری می شوند.

دبیر نهمین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان فارس با اعلام اینکه به زودی فراخوان این رویداد آسمانش خواهد شد تاریخ دقیقی برای آن تعیین نکرد و گفت: در این  دوره از جشنواره موسیقی استان افزون بر حضور استاد احمد پژمان به عنوان دبیر هنری، کیوان فرزین نیز قائم مقام دبیر است. این درحالی است که شورای سیاستگذاری موسیقی فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دربرپایی این جشنواره همکاری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار