با وجود 300 میلیون کاربر فعال در طول ماه، کسب‌و‌کار شما این فرصت را می‌تواند داشته باشد تا با این مزیت اینستاگرام که تنها بخشی از آن است، به مخاطبان بالایی دسترسی داشته و تعامل سازنده‌ای را شکل دهد و صداي برند و نامش را به گوش مخاطبان بيشتري برساند و آشنا كند. اما فعاليت بازاريابي در اينستاگرام را از کجا باید شروع کرد؟
کد خبر: ۴۸۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 04 September 2017
با وجود 300 میلیون کاربر فعال در طول ماه، کسب‌و‌کار شما این فرصت را می‌تواند داشته باشد تا با این مزیت اینستاگرام که تنها بخشی از آن است، به مخاطبان بالایی دسترسی داشته و تعامل سازنده‌ای را شکل دهد و صداي برند و نامش را به گوش مخاطبان بيشتري برساند و آشنا كند. اما فعاليت بازاريابي در اينستاگرام را از کجا باید شروع کرد؟ 

شايد هرفردي بتواند در اینستاگرام فعالیت کند ولي هر فردي نمي‌تواند مخاطبان خودش را تبدیل به مصرف‌کننده يا مشتري کند. يا محتوايي مناسب و كارآمد براي كسب‌و‌كار توليد كند. يا كمپين‌هاي اثربخش بازاريابي تعريف كند و مديران برند را به وجد آورد.

 جمعي از فعالان و متخصصان در حوزه ‌بازاريابي ديجيتال با توجه به تجربياتي كه در كار با برندهاي معتبر و حرفه‌اي كسب كرده‌اند، فضاي آموزشي و كارگاهي را ترتيب داده‌اند تا در اين خصوص دانش و مهارت خود را با ديگران در ميان بگذارند.

در این کارگاه شما یاد خواهید گرفت که چطور با فعالیت تحت برنامه‌ریزی منظم و روزانه، فالوئرز (دنبال‌کنندگان) مورد هدف خود را جذب و با کسب‌و‌کار خود درگیر سازید. چطور خلاقانه كمپيني را طراحي كنيد و با نگرش درست بازاريابي آن را به‌صرفه و موفق هدايت كنيد.

رویداد از ایده تا اجرای کمپین بازاریابی در اینستاگرام، زير نظر گروه «ريبازار» برگزار می‌شود؛ این رویداد درواقع کارگاهی است که شما در آن تنها شنونده نخواهيد بود و به صورت قدم به قدم، توضیحات لازم در خصوص تبدیل یک صفحه اینستاگرام معمولی به یک صفحه مخصوص کسب‌و‌کار سودآور را فرا خواهید گرفت.

این رویداد در روز جمعه ۲۴ شهریور ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت evand مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۳۵۲۵۴۰۲۵۵ تماس حاصل کنند.



از ایده تا اجرای کمپین بازاریابی در اینستاگرام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار