رئیس بهزیستی جهرم از راه‌اندازی مجدد بخش ارتوپدی مرکز جامع توان‌بخشی حضرت فاطمه زهرا(س) جهرم خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 04 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:عبادالله رامش‌خواه  اظهارداشت: بخش ارتوپدی مرکز جامع توان‌بخشی و نگهداری شبانه‌روزی معلولین ذهنی فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان جهرم که پیش‌از این تعطیل شده بود، راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه افزون‌بر ۵۰۰ میلیون ریال برای راه‌اندازی مجدد این بخش هزینه شده است، افزود: بخش ارتوپدی می‌تواند خدماتی شامل ساخت پروتزهای اندام فوقانی و تحتانی، پروتز زیبایی، اصلاح انحرافات ستون فقرات، اُرتزهای اندام تحتانی، اسپلینت دستی، کفش و کفی طبی، خارپاشنه و اُرتز ضایعات نخاعی معلولان جسمی و حرکتی را پوشش دهد.

به گزارش فارس،مرکز جامع نگهداری و توان‌بخشی معلولین ذهنی فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان جهرم از سال 84 و با هدف تامین امکانات و تجهیزات توانبخشی نگهداری، آموزش توان‌خواهان ذهنی، جسمی و حرکتی ضایعات نخایی و فراهم آوردن تسهیلات لازم جهت رفع نیازهای درمانی، رفاهی، تفریحی، ورزشی و فرهنگی توانخواهان ایجاد شده است.

نگهداری شبانه‌روزی معلولین ذهنی دختران بالای 14 سال به ظرفیت 100 تخت و امکاناتی همچون خوابگاه، ایستگاه پرستاری، مدیریت فنی، روانشناسی، اتاق بازی و سرگرمی، قرنطینه و کلینیک درمانی با حضور متخصصان و کارشناسان مجرب  شامل فیزیوتراپی، غربالگری نوزادان، گفتاردرمانی، کاردرمانی و دندانپزشکی از تجهیزات موجود در این مرکز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار