مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان خبرداد:
مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان گفت: هیچ زوج جوانی در صف انتظار تسهیلات ازدواج نیست و جز تعداد انگشت‌شماری که در حال تشکیل پرونده هستند همه متقاضیانی که درخواست خود را به این بانک ارائه دادند تسهیلات خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۴۸۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 03 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی کیومرثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با تلاشی که همکاران ما داشتند پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در شعب این بانک به‌روز شده است.

وی با بیان اینکه در سال 95 82 هزار و 680 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقایان هم‌استانی اعطا شده افزود: سال گذشته 852 زوج زوان از این بانک تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت کردند که حکایت از جذب 91 درصدی تسهیلات اختصاصی در این بخش دارد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان از تسریع در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال 96 و خصوصا در ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مردادماه 56 هزار میلیون ریال تسهیلات ازدواج به 534 متقاضی در استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: شعب بانک کشاورزی در استان سمنان تاکنون به 100درصد تعهدات خود در این بخش عمل کردند.

کیومرثی از تداوم اعطای تسهیلات به زوج‌های جوان از طریق شعب این بانک خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر پرداخت وام‌های ازدواج در بانک کشاورزی بروز شده و متقاضیان بعد از تشکیل پرونده و انجام مقدمات مرسوم در کوتاه‌ترین مدت تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

این مدیر ارشد بانکی یادآور شد: قانونگذار کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری را ملزم کرده که به اندازه سهم خود از سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز و جاری در اعطای تسهیلات قرض الحسنه مشارکت و باتوجه به ضرورت کشور و رویکرد ویژه دولت به ازدواج جوانان، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را در اولویت پرداخت قرار دهند.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان سمنان از این بانک دولتی به عنوان بازوی قدرتمند دولت در بخش‌های مختلف و از جمله حوزه کشاورزی نام برد و گفت: این بانک در 84 سالی که از عمر آن می‌گذرد همواره به این بخش تخصصی توجه ویژه‌ای داشته ضمن اینکه همواره حمایت از اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه را نیز در اولویت کاری خود داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار