معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت از فعالسازی 30 هزار واحد صنعتی در سالجاری، خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 03 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "محمدرضا فیاض" در دیدار با امام جمعه قزوین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با ارایه گزارشی از برنامه های  وزیر جدید  صنعت، معدن و تجارت و همچنین عملکرد این وزارتخانه در دولت یازدهم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و  محور اصلی برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.

معاون  وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از افتتاح طرح‌های ملی در حوزه صنعت در آینده نزدیک خبرداد و افزود: به مناسبت هفته دولت و با توجه به شروع برخی از برنامه‌های این حوزه برنانه های هفته دولت کمی با تاخیر شروع شد.

فیاض بیان کرد: 22 هزار واحد صنعتی نیمه تمام و در حال تعطیل  در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز رکورد فعالسازی  30 هزار واحد صنعتی بیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرد: فعالسازی واحدهای صنعتی  کار ساده ای نیست ولی با کمک و همکاری همه بخش‌ها انشا ا... این امر محقق خواهد شد.

وی از امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین درخواست کرد: با توجه به اینکه مردم اعتماد خاصی نسبت به روحانیت در آگاهی بخشی مردم در خصوص تغییر وضعیت در تولید و خروج واحدهای ناتوان از چرخه تولید و راه اندازی واحدهای جدید کمک کنند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اصل 44 قانون اساسی مطرح کرد: در قانون اساسی و واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی، افراد باید اهلیت داشته باشند و اهلیت در اصل 44 قانون اساسی یک اصل بوده و در کار صنعت هم اهلیت بسیار مهم و تأثیرگذار است.

فیاض ادامه داد: ما هم اصرار داریم در اجرای اصل 44 قانون اساسی حسن و دقت باید در اهلیت وجود داشته باشد و اگر اهلیت را در تصمیم‌گیری‌ها ملاک قرار دهیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار