عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران انتقادی که اخیرا به روحانی وارد می‌شود مبنی بر محافظه‌کارتر شدن و فاصله گرفتن از اصلاح‌طلبان را قبول ندارد.
کد خبر: ۴۸۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 02 September 2017
به گزارش تابناک : شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به زمزمه های مطرح شده پیرامون فاصله گرفتن حسن روحانی از اصلاح طلبان، گفت: رئیس جمهور حتی اگر ظاهرا از اصلاح‌طلبان فاصله گرفته باشد، در عمل به تعهدات و وعده‌های انتخاباتی خود پایبند خواهند ماند.

او با تاکید بر اینکه روحانی یک میانه‌رو است و در سال 92 با حمایت اصلاح‌طلبان به پیروزی رسید، گفت: آقای روحانی را مثل هر فرد دیگری باید بر اساس عملکرد و سوابق‌اش ارزیابی کرد. او حقوق‌دان اصولگرایی است که طی سال‌های گذشته به اعتدال‌گرایی روی آورده است. در انتخابات ریاست جمهوری 92 به خاطر شرایط خاص سیاسی مورد حمایت جناح اصلاح‌طلب قرار گرفت و شاهد بودیم که در چهار سال گذشته برای تحقق وعده‌های خود تلاش کرد.

امانی با اشاره به چینش کابینه دوازدهم گفت: انتظار می‌رفت که آقای رئیس جمهور از پتانسیل جامعه زنان استفاده بیشتری کند اما تنها گفتند که میخواستند وزیر زن معرفی کنند و نشده است. با این حال ما حضور سه زن در پست معاونت رئیس جمهور را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که توصیه آقای روحانی مبنی بر استفاده از زنان در پست‌های مدیریتی توسط مردان کابینه ایشان عملی شود.

این نماینده پیشین مجلس، برجام را به اصلی‌ترین دستاورد دولت یازدهم، دانست و گفت: بهره‌مندی از ثمرات این توافق مهم‌ترین وظیفه دولت دوم روحانی است. بدون شک روحانی و وزرای او همه تلاش خود را به کار می گیرند تا در دولت دوازدهم از میوه برجام استفاده کنند. خوشبختانه مجلس دهم نیز به نسبت مجلس قبل با دولت همراه است. به اضافه اینکه شورای شهر و شهرداری نیز از این پس با مجلس و دولت در یک مسیر حرکت خواهد کرد.

این چهره سیاسی اصلاح طلب با تاکید براینکه پیروزی روحانی در انتخابات به معنی رای مردم به ادامه راه و روش چهارسال گذشته است، خاطرنشان ساخت: اکنون انتظار می‌رود که روحانی با دستان بازتری مشکلات بر زمین مانده در حوزه سیاست داخلی و اقتصاد را حل و فصل کند.






منبع : نامه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار