مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ترانزیت بیش از 813 هزار تن کالا از طریق مرز زمینی پرویزخان به کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 31 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس بهمن خسروانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 890 هزار تن کالا از طریق مرز زمینی پرویزخان جابجا شده که از این میزان بیش از 813 هزار تن کالا مربوط به ترانزیت ورودی کالا بوده است.

وی افزود گفتنی است میزان کالای ترانزیت شده ورودی توسط 29 هزار و 894 سفروحدود 83 هزار تن کالا توسط 3 هزار و 362 سفر به ترانزیت خروجیاختصاص دارد.

مهندس خسروانی همچنین اظهار داشت : هم اکنون مرز پرویزخان با 20  درصد فعالیت از حجم کالاهای ترانزیتی همچنان جایگاه دوم در ترانزیت ورودی کالا به کشور در پایانه های مرزی زمینی را دارد.

وی در خصوص جابجایی و حمل و نقل کالای استان کرمانشاه در 5 ماهه نخست گفت: حدود 2 میلیون و 927 هزار تن کالا توسط 200 هزار سفر در محورهای این استان جابجا شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر بیش از 21 هزار راننده در سطح استان در بخش جابجایی بار و مسافرفعالیت دارند که از این تعداد 17 هزار و 577 نفر مشغول جابجایی بار و کالا هستند.

وی در پایاندرخصوص ناوگان باری فعال در کشور عنوان کرد :تعداد 12 هزار و 831 کامیون و هزار و 368 دستگاه وانت بار به امر جابجایی بار و کالا در استان میپردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار