مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي از تزریق گاز سه پروژه گازرسانی در شهرک‌هاي صنعتی قوچان 2، بجستان و ناحیه صنعتی خوشاب خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 29 August 2017
تزریق گاز سه پروژه گازرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتي خراسان رضوی در هفته دولت
به گزارش تابناک رضوی،مسعود مهدي زاده مقدم اظهار کرد: ايجاد زيرساخت ها و فراهم کردن امنيت حضور سرمايه گذاران براي احداث و راه اندازي واحدهاي صنعتي و توليدي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان، يکي از دغدغه هاي اصلي شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان است. 
وي افزود: خوشبختانه با کمک شرکت گاز استان تزریق گاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی در موعد مقرر انجام و از این پس صنعتگران این مناطق می توانند از آن استفاده و بهره برداری کنند. 
مهدی زاده مقدم ادامه داد : اين پروژه ها با هزينه‌اي بالغ بر 11 هزارميليون ريال و به طول 19 کيلومتر به انجام رسيد. 
وي تأکید کرد: با اجراي پروژه‌هاي عمراني بويژه گاز، وضعيت شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان در حوزه گاز‌رساني، مطلوب تر خواهد شد. 
مهدي زاده مقدم عنوان کرد: امسال هم طرح‌هاي مختلف عمراني پيش‌بيني شده و با توجه به در نظر گرفتن اولويت‌ها و ضرورت‌هاي موجود در هر شهرک و ناحیه صنعتي با سرعت و کيفيت بالا اجرايي مي‌شوند‌. 
رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي خراسان رضوي خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 29 شهرک و ناحيه صنعتي از انشعاب گاز برخوردار بوده و تا پايان امسال نيز تعداد 4شهرک و ناحيه صنعتي از اين نعمت خدادادي برخوردار مي شوند. 
وی در پایان گفت: خراسان رضوی با 45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 38 شهرک قابل واگذاری و 2 شهرک در حال احداث زمینه استقرار 2 هزار و 408 واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال 71 هزار 836نفر را فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار