رئیس جهاد کشاورزی سمنان:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همزمان با هفته دولت، نخستین مرغداری پرورش پولت تخم‌گذار در آرادان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 29 August 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدحسن میرعماد اظهار داشت: نخستین مرغداری پرورش پولت تخم‌گذار دارای ظرفیت تولید 70 هزار قطعه‌ای در هر دوره است.

وی به میزان اعتبار برای راه‌اندازی این مرغداری نیز اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه‌گذاری انجام‌‌شده برای راه‌اندازی این واحد، 28 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ظرفیت بالای استان سمنان در تولید گوشت سفید و همچنین تخم‌مرغ گفت: در شهرستان آرادان نیز سالانه ظرفیت تولید چهار هزار و 646 تن گوشت سفید و چهار هزار و 190 تن تخم‌مرغ وجود دارد.

وی اظهار داشت: در شهرستان آرادان، 41 واحد مرغ گوشتی با ظرفیت تولید 883 هزار و 100 قطعه وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از وجود 10 واحد مرغ تخم‌گذار به ظرفیت 456 هزار قطعه در این شهرستان خبر داد و گفت: یک واحد مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 35 هزار قطعه در این شهرستان فعال است.

مرغداری پرورش پولت تخم‌گذار در زمینی به مساحت 10 هکتار در منطقه چاه قلقل کهن‌آباد شهرستان آرادان هم‌زمان با هفته دولت با حضور استاندار سمنان افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار