با حضور سرپرست وزارت نیرو دستگاه های برتر استان ایلام در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.
کد خبر: ۴۸۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 29 August 2017
به گزارش تابناک ایلام؛23 دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی، اقتصاد مقاومتی و خدمات عمومی، توسعه روستایی، بهسازی، هوشمند سازی و فناوری اطلاعات، فرهنگی، علمی و آموزشی و ... روز سه شنبه، در جشنواره شهید رجایی و شورای اداری استان ایلام معرفی شدند.
 
آموزش و پرورش استان، ثبت اسناد و املاک، آب منطقه ای، جهادکشاورزی، بیمه سلامت، استاندارد و تحقیقات صنعتی، آب و فاضلاب روستایی، صنعت،معدن و تجارت و در شاخص های اختصاصی دستگاه های راه و شهرسازی، فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی معرفی شدند.
 
در حوزه اقتصاد مقاومتی، دانشگاه ایلام، شرکت توزیع نیروی برق، تعاون کار و رفاه اجتماعی و در حوزه عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن، بهبود فضای کسب و کار بانک ملی استان، اداره کل فن آوری و ارتباطات و اطلاعات در حوزه توسعه فناوری به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.
 
همچنین، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی در حوزه شاخص عمومی و آب و فاضلاب شهری و دامپزشکی و نوسازی مدارس و تعاون روستایی از دیگر دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی بودند.
 
استاندار ایلام با تبریک به دستگاه های برتر در خصوص شاخص های انتخابی گفت: این انتخاب بر اساس شاخص های اعلامی و تکمیل فرم ها ارسالی سازمان برنامه و بودجه بوده و اگر دستگاهی با انجام فعالیت مناسب جزو این دستگاه های منتخب نیست باید به تکمیل فرم ها بر اساس شاخص های خواسته شده در سال اینده دقت بیشتری داسته باشد./م
ایرنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار