مدیرکل میراث فرهنگی قزوین خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از برگزاری نمایشگاه ویژه در خصوص شهید رجایی طی روز نهم شهریور ماه سال جاری در فضای جانبی همایش راه رجایی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 29 August 2017
محمدعلی حضرتی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از راه‌اندازی سایت شهید رجایی در قزوین خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در هفته دولت، راه‌اندازی سایت شهید رجایی است که روز نهم شهریور ماه سال جاری در همایش راه رجایی رونمایی می‌شود.

وی گفت: این سایت، مجموعه‌ای از اطلاعات شهید رجایی اعم از سخنرانی ها، گفتگوها، مصاحبه ها، فیلم ها و تصاویر مربوط به شهید رجایی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: تمام سخنرانی‌هایی که از سوی افراد و شخصیت‌های مختلف در خصوص شهید رجایی صورت گرفته، در این سایت گنجانده شده است که از جمله آن می‌توان به مجموعه پنج مقاله که در کنگره شهید رجایی در دولت یازدهم برگزار شده، اشاره کرد.

حضرتی‌ها افزود: این سایت نسخه‌ای بوده که قابلیت ارتقا دارد و به عنوان یک پورتال جامع برای معرفی شخصیت شهید رجایی است.

این مسؤول عنوان کرد: همچنین دو نمایشگاه ویژه در خصوص شهید رجایی طی روز نهم شهریور ماه در فضای جانبی همایش راه رجایی برگزار می‌شود که پس از پایان همایش به نگارستان نبویه در انتهای مجموعه سعدالسلطنه منتقل می‌شود و تا پایان هفته آینده دایر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس‌ها و اسناد مربوط به شهید رجایی است که بسیاری از این عکس‌ها برای نخستین بار ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار