رئیس پلیس راهور استان گفت: رانندگان در صورت تصادف خسارتی تا سقف مالی 7 میلیون تومان بدون گزارش و کروکی پلیس به بیمه مربوطه مراجعه و خسارت دریافت کنند.
کد خبر: ۴۸۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 29 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار کرد: برابر ماده 40 قانون بیمه، شرکت های بیمه مکلفند خسارت مالی ناشی از حوادث رانندگی را در مواردی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده در زمان هایی که دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر بوده و بین طرفین حادثه در باب تقصیر اختلافی وجود نداشته باشد، حداکثر تا سقف تعهدات مالی مندرج در ماده 8 قانون بیمه، (5/2 درصد تعهدات بدنی شخص ثالث) بدون حضور و اخذ گزارش پلیس (کروکی) پرداخت کنند.

وی افزود: در توضیح ماده 89 آیین نامه راهور رانندگانی که دچار تصادف از نوع خسارتی در سطح معابر شهری می شوند مکلفند که سریعاً خودروهای تصادفی را به کنار خیابان هدایت و جهت اخذ خسارت به بیمه مربوطه مراجعه کنند.

این مقام انتظامی متذکر شد: در صورت عدم هدایت خودرو به سمت راست راه برابر جدول جرایم و تخلفات رانندگی مبلغ سی هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ شیری اظهار امیدواری کرد که تمامی رانندگان با رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور، بدون هیچگونه خطر و تصادفی سفرهای خود را به پایان رسانند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار