جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 604 کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.
کد خبر: ۴۸۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 29 August 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ«محمدکریم بیات » با اعلام این خبر گفت :در پي دریافت گزارش هایی مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر توسط دو سوداگر مرگ ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت .

وی بیان داشت :در پی اقدامات اطلاعاتي ماموران محرز شد که نامبردگان یک محموله مواد مخدر را از استان هاي شرقي کشور تهيه و پس از انتقال به شهرستان کرج قصد فروش و توزيع آن در بين مشتريان خود را دارند.

 این مقام انتظامی افزود : با تلاش شبانه روزی ماموران و رصد تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، خودرو سانتافه و پژو 405 متعلق به سوداگران مرگ در منطقه کیانمهر و در ادامه يک دستگاه خودرو پرايد که به آن ها ملحق شده بود را در شهرستان ساوجبلاغ در داخل باغی تحت مراقبت قرار دادند .

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت : ماموران با هماهنگی مقام قضائی در حالی که خودرو پرايد قصد خروج از باغ را داشت در یک عملیات غافلگیرانه دو سرنشینش را دستگیر کردند؛ در بازرسي از داخل صندوق پرايد پنج بسته تریاک به وزن 50 کيلوگرم با لفافه و از داخل باغ نیز 55 بسته تریاک به وزن 554 کيلو گرم با لفافه در مجموع 604کيلو گرم  ترياک کشف کردند.

سرهنگ بیات با بیان اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر شدند گفت : متهمان به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند .





منبع : پایگاه خبری پلیس  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار