فرماندار دامغان:
فرماندار دامغان گفت: با هدف کاهش آثار مخرب خشکسالی، دولت یازدهم برای اجرای طرح های سیستم آبیاری تحت فشار شهرستان ۱۲میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۴۸۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 28 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی اصغر مجد صبح دوشنبه در آیین افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت دامغان با حضوراستاندار سمنان به میزبانی سالن جدید الاحداث مدیریت بحران این شهرستان، ضمن بیان اینکه امروز خشکسالی یکی از دغدغه های دامغان است، بیان کرد: خوشبختانه در راستای کاهش معضل خشکسالی در سال های اخیر، تغییر الگوی کشت و آبیاری در دستور کار قرار گرفت که کمک ۱۲میلیارد تومانی دولت برای اجرای سیستم های نوین آبیاری در زمره اقدامات این حوزه است.

دامغان / شورای اداری - کراپ‌شده

وی افزود: دولت برای اجرای آبیاری تحت فشار در باغات و مزارع تسهیلات خوبی را پرداخت می کند که تمام این موارد در راستای اقتصاد مقاومتی، اصلاح الگوی مصرف آب و کشت محسوب می شود.

فرماندار دامغان در ادامه و با اشاره به افتتاح و بهره برداری ۷۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ این شهرستان در هفته دولت گفت: برای افتتاح و بهره برداری این تعداد پروژه اعتباری معادل ۱۲۶میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع تامین و هزینه شده است.

مجد در دیگر بخش سخنان خود، بیان داشت: در دامغان ۵۶ دهیاری مصوب وجود دارد که دولت برای حمایت از آن‌ها و کمک به رشد و توسعه و آبادانی روستاها یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین امروز و در ایام هفته دولت، پروژهگاز رسانی به هشت روستای جنوب دامغان افتتاح که با این افتتاح تعداد روستاهای گاز دار شده منطقهبه ۳۲ روستا خواهد رسید.

فرماندار دامغان با تاکید بر اینکهمردم را باید باور داشت و در سایه اعتقاد، ایثار و تلاش به مردم خدمت کرد، افزود:دولت دوازدهم نیز دولت کار و تلاش است و می کوشد خدمات شایسته و در خور شان و شخصیت مردم ارائه دهد.

مجد همچنین به پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در دامغان نیز اشاره کرد و گفت: در سفر دولت یازدهم به استان سمنان ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های مختلف در نظر گرفته شد که پیگیر اجرای آن هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار