دوم تا هشتم شهریور هر سال هفته دولت است. و معمولاً مسئولان خدمات انجام‌شده را بیان می‌کنند. بیان خدمات و آمارها هرچه قدر واقعی‌تر و ملموس‌تر باشد، بیشتر به دل مردم می‌نشیند.
کد خبر: ۴۸۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸ 27 August 2017
تابناک رضوی: هرچند رسم بر این است که برای خوب جلوه کردن، همه زحمات‌های دوران پیشین را نادیده گرفته و حتی بزرگان سیاست را خار و حقیر می‌کنند اما رویه آقای روحانی چیز دیگری است. دولت روحانی را به‌حق می‌توان باقیات‌الصالحات دولت‌های خاتمی و هاشمی دانست. دولتی که از دولت خاتمی اصلاح گری را به ارث برده و از دولت هاشمی حفظ تعادل و باج ندادن به هیچ گروه و دسته‌ای.
1 - جریان اصلاحگری به نمایندگی توسط روحانی ثمره تلاش‌های بی‌شماری بود که در اقصی نقاط کشور توسط کنشگران اجتماعی روی داد. در این میان در دیار خراسان (که البته حرف زدن در آن نه آسان است) محوریت کنش‌های سیاسی و اجتماعی بر گرده نماینده‌ای اصلاح‌طلب بود که همزیستی او با مرحوم آیةالله هاشمی در سال‌های طولانی در بخش رابط پارلمانی و مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی از او مردی با تحمل بالا و تاثیرگزاری فوق‌العاده ساخته بود. 
حجت الاسلام علی عسکری را به‌حق می‌توان در روزهایی که حتی اصلاحاتی بودن، رفتاری با تبعات بالا به حساب می‌آمد، پرچم دار اعتدال در خراسان دانست.

2 -  سه وزیر محوری کابینه رییس جمهور روحانی، خراسانی هستند. عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور (شمایل پرقدرت دولت در همه استان‌های کشور)، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت (مهربانی و حضور او در همه موقعیت‌های حساس اجتماعی معروف است) و سید عباس صالح شریعتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (برآمده از خانواده اهل علم و دارای کارنامه پژوهش‌محور و رسانه‌ای). این ۳ تن نه سهم استان بلکه خدمت بزرگی است که خطه خراسان به کشور ایران صادقانه داشته است. در این میان باید باور داشت استان خراسان به‌واسطه قدمت فرهنگی و محوریت آن از دیرینه و جَو سختی که سال‌ها با خود داشته دارای توانمندی‌های بیشتری است که می‌تواند در دولت و بدنه آن در استان به کار گرفته شود.
یاسر عسکری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار