فرماندار کهگیلویه گفت: جشنواره فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی آبان ماه در دهدشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 27 August 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت علی پوزش اظهار داشت: با هدف آموزش زندگی سالم جشنواره فلیم کوتاه با مضمون آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان برگزار می‌شود.
فرماندار کهگیلویه آگاه‌سازی و حساسیت آفرینی نسبت به آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد، ایجاد دغدغه و حساسیت در جامعه و تولید آثار بصری در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را از دیگر رویکردهای این جشنواره عنوان کرد و افزود : در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان این موضوع مطرح و برگزاری جشنواره فیلم کوتاه به تصویب رسیده است.
پوزش در ادامه عنوان کرد: گاهی در سطح جامعه مشاهده می‌کنیم که خانواده‌ها و نهادهایی مانند مدرسه که کودکان و نوجوانان بسیاری با آنها سر و کار دارند در ارتقای آگاهی و پیشگیری از اعتیاد کوتاهی کرده‌اند در حالی که به راحتی می‌توان برنامه‌ای مناسب تدوین کرد و مهارت نه گفتن را به کودکان و نوجوانان آموخت.
پوزش افزود: خانواده و مدرسه باید به کودکان اموزش دهند که در برابر قبول مصرف مواد مخدر مقاومت کنند، اگر مقاومت کودکان و نوجوانان در این زمینه بالا رود، نرخ اعتیاد در میان آنها کاهش پیدا خواهد کرد.
فرماندار کهگیلویه در پایان با بیان اینکه یکی از معضلات جدی جامعه موضوع درمان معتادان است، گفت: در مراکز ترک اعتیاد جهت کمک به معتادان به منظور بهبود و بازگشت به زندگی کارهایی انجام می‌شود که باید گسترده شود.


خبرنگار سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار