سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به مناسبت روز پزشک از تلاش‌های امدادگران پزشک جمعیت هلال احمر این شهرستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۸۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 27 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، به مناسبت اول شهریورماه روز پزشک و بزرگداشت مقام ابوعلی‌سینا با اشاره به اهمیت جایگاه پزشکان و همراهی آنان به جمعیت هلال احمر پاوه ، ازهمکاری های پزشکان در کمک به تیم‌های امدادی این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

زیبایی خاطر نشان کرد: از جمله فعالیت های داوطلبانه و انساندوستانه این عزیزان را معاینه و ویزیت رایگان در مناطق روستایی ، ویزیت و تایید پرونده های پزشکی مدد جویان ، حمایت در برگزاری طرح همای رحمت ، معاینات و تایید سلامت داوطلبان شرکت کننده در دوره های تخصصی است.

وی تصریح کرد : حضور پزشکان به عنوان متخصصان امر امدادرسانی در تیم های امداد و نجات، قطعا کیفیت عملیات را ارتقا می‌بخشد و شانس نجات حادثه‌دیدگان را بالا می‌برد.

وی با بیان اینکه حضور پزشکان در تیم‌های امداد و نجات شهرستان، مایه خرسندی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه است، بر ضرورت همکاری همه اقشار جامعه با جمعیت هلال احمر برای استفاده از تخصص‌های گوناگون در عملیات مختلف تاکید کرد.

گفتنی است از دکتر جهانبخش ولدبیگی ، دکتر یاور محمدی که همواره در برنامه های جمعیت هلال احمر مشارکت دارند تقدیر شد همچنین از دکتر احسن لطفی پزشک معتمد جمعیت و دکتر فاروق سلیمی ، دکتر سحر احمدی ،دکتر جواد ولدبیگی نیز تقدیر به عمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار