رئیس بنیاد شهید شاهرود خبر داد:
رئیس بنیاد شهید شاهرود از عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی ورزشی ایثارگران این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه پنج میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص داده شد.
کد خبر: ۴۸۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴ 26 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی افراسیابی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی و ورزشی ایثارگران شاهرود خبر داد و ابراز داشت: ساخت این مجموعه از سال ۸۸ با اعتبار ۴۰۰میلیون تومان کلید خورد اما در مرحله دیوارکشی و اقدامات اولیه باقی ماند.

وی با اشاره با آغاز این پروژه درسال ۸۸، گفت: متاسفانه هیچ اعتباریتا سال گذشتهبرای تکمیل آن اختصاص داده نشد و همین امر تخریب شدن بخشی از کارهای انجام شده را به دنبال داشت لذا این پروژه امروز با همت فرمانداری شاهرود مجدد کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید شاهرود ضمن بیان اینکهبا همت فرمانداری ویژه شهرستانمبلغ پنج میلیارد تومان اعتبار از محل سفر هیئت دولت اختصاص داده شد، ابراز داشت: دو میلیارد تومان برای اجرای استخر سرپوسیده در سال جاری منظور شد و همچنین سه میلیارد دیگر نیز در سال آینده تخصیص خواهد یافت که امیدواریم بتوانیم با تکمیل این مجموعه در راستای خدمت رسانی به مردم کوشا باشیم.

در شهرستان شاهرود طی هفته دولت ۱۴۱ پروژه با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار