فرمانده انتظامی استان گفت: هر چقدر کارکنان در محیط کاری خود بحث آموزش و مدیریت دانش را به صورت بهتر، عملیاتی و اجرا کنند، زمينه رشد و شکوفايي و افزايش موفقيت در مأموريت هاي مختلف، كاهش سوانح و آسيب پذيري نيروها را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۴۸۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 26 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در بيست و چهارمين جلسه قرارگاه جهادي تربيت و آموزش انتظامي استان در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی اظهار کرد: رویکرد نیروی انتظامی امنیت «مردم محور» با دو مولفه اقتدار و عطوفت اسلامی است که جز با پرورش اخلاق و رفتار کارکنان میسر نخواهد شد.

وی افزود: پرسنل نیروی انتظامی علاوه بر سلامت جسم و آمادگی انجام مأموریت های مختلف، می بایست از سلامت اخلاقی و رفتاری نیز برخوردار باشند و با سعه صدر با مجرم و افراد آسیب دیده رفتار کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان در بخش های مختلف را لازمه مأموریت های اثرگذار عنوان کرد و گفت: تقویت توانمندی پرسنل، کاهش آسیب پذیری آنها، بهبود رفتار و برخورد با مردم و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی آحاد جامعه از اولویت های نیروی انتظامی است.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: هرچه میزان دانش نظامی و قضائی کارکنان افزایش یابد، عملکرد پلیس در مبارزه با جرایم و آسیب های اجتماعی نیز افزایش یافته و کاهش تلفات و خسارات نیروی انسانی و تجهیزات را به همراه دارد.

وی افزود: گسترش روز افزون علم و دانش و رویارویی با حجم گسترده ای از اطلاعات، افزایش فعالیت های پژوهشی را می طلبد تا از لحاظ آموزشی دچار عقب ماندگی نشویم و پرسنل انتظامی همواره از دانشی به روز برخوردار باشند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سازمان ها برای ارائه خدمات و کسب نتایج مطلوب، گریزی از حفظ و پرورش نیروی انسانی ندارند که در این راستا، آموزش مهمترین و بهترین ابزار پیشرفت و توسعه است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه آموزش پرسنل باید مستمر، بی وقفه و پویا باشد، گفت: آموزش های پلیس می بایست به نیازهای درون سازمانی و برون سازمانی نزدیک باشد و راه دستیابی به موفقیت را هموارتر سازد.

وی تأکید کرد: فرماندهان و مدیران باید برای رسیدن به نقطه مطلوب تمام تلاش خود را به کار گیرند و از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

 این مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: هر چقدر کارکنان در محیط کاری خود بحث آموزش و مدیریت دانش را به صورت بهتر، عملیاتی و اجرا نمایند، زمينه رشد و شکوفايي و افزايش موفقيت در مأموريت هاي مختلف، كاهش سوانح و آسيب پذيري نيروها را به دنبال خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار