مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری ۱۵۲ پروژه تامین برق متقاضیان و اصلاح و بهینه سازی شبکه با مبلغ ۱۷۷ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال در هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 26 August 2017
به گزارش تابناک : قاسم شهابی با بیان اینکه در هفته دولت امسال۱۵۲ پروژه برقرسانی توزیع برق مازندران با مبلغ ۱۷۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد اظهار داشت:با بهره برداری از این پروژه ها ۳۴ هزار و ۱۰۲خانواراز مزایای آن برخوردار می شوند .

وی خاطرنشان کرد :برای بهره برداری از این پروژه ها حدود۱۰۴ کیلومتر شبکه فشار قوی ، متوسط و ضعیف احداث و ظرفیت ترانس به مقدار ۱۳۸۹۰ کیلوولت آمپر افزایش و ۱۷۲ روستا از نعمت آن بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود : این پروژه ها شامل تامین برق مسکن مهر ، احداث و توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده روستایی و شهری  ، تقویت شبکه و تامین برق متقاضیان شهری و روستایی است.

شهابی یادآور شد : این پروژه ها در بابل ۵۴ پروژه ،ساری هفت پروژه ، نکا۲۱ پروژه، سوادکوه شمالی ۶ پروژه ، آمل ۱۴ پروژه ، جویبار ۱۰ پروژه ، سیمرغ ۱۰ پروژه ، گلوگاه سه پروژه قائمشهر چهار پروژه  و توزیع برق ۱۱ پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران پرداخت به موقع و غیرحضوری صورتحسابهای برق مصرفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها ، درامد حاصل از فروش انرژی برق به عنوان یکی از حامل های مهم انرژی از منابع تامین پرداخت یارانه ها محسوب می گردد و شرکتهای توزیع برق به نمایندگی وزارت نیرو در وهله اول موظف به وصول بهای برق  و انتقال وجوه حاصل از ان به خزانه است.

وی افزود : علاوه بر این شرکتهای توزیع  از همین محل باید هزینه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها ، پرداخت دیون پیمانکاران ، حقوق و دستمزد پرسنل ، بیمه و مالیات و ... را تامین کند، بنابراین هدف این شرکت از پیگیری وصول مطالبات بدوا" فراهم کردن نقدینگی دولت برای پرداخت  یارانه ها  و سپس تامین هزینه های مرتبط با خدمت رسانی به مشترکین  برق می باشد و اگر شرایط لازم برای این اهداف مخصوصا" تامین  یارانه فراهم نگردد قطعا" دولت در قبال تعهدات خود دچار چالشمی شود . در حال حاضر هم به اذعان مقامات عالی کشور بزرگترین دغدغه دولت در موعد مقرر یارانه ها است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار