72روزتا کربلا
صبح امروز مراسم بدرقه کاروان 90زایر در مجتمع اسلامی حضرت بقیه ا... الاعظم برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 25 August 2017
به گزارش تابناک رضوی این ایین با سخنرانی آیت ا... سید ابراهیم رییسی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت برگزار شد.
در این سخنرانی آیت ا...  رییسی ضمن پاسداشت مقام شهید حججی افزود:دستگاه امام حسین ع دستگاه ظرفیت سازی است . جوانی در شهرستان نجف اباد با پیوند با قرآن و دلدادگی به انقلاب و نظام می رود و سرش را از تنش جدا می کنند. که به تعبیر رهبر انقلاب که میگویند شهید حججی حجت شد برای ما.
آیت ا... رییسی افزود:ایام دهه ی ذیحجه از بهترین روزهایست که خداوند به بندگان عطا فرموده است. این روزها بستری است برای ظرفیت سازی که انسان بتواند به درجات بالای معنوی برسد.
آیت ا... رییسی گفت: همه ی افراد باید سلوک الی ا... داشته باشند چون هیچ یک از ما نمی مانیم.ما امده ایم برای شدن. امدن ما برای بودن نیست ما امده ایم تا ساخته شویم و خداوند توسط نبی اش برنامه ی سازندگی را به انسان آموخت .
آیت ا... رییسی. افزود :امروز به برکت خون شهدا بیداری اسلامی در منطقه ایجاد شده است .
آیت ا... رییسی در پایان سخنرانی افزود: امروز برای ما امری که بسیار ضروری مینماید این است که در مسیر خودسازی و جامعه سازی قرآنی گام برداریم و این میسر نمیشود جز در پرتوی اموخته های اهل بیت.
مهدی ارجمند سخنگوی هفدهمین کاروان پیاده مشهد _کربلا مهمترین هدف این کاروان را اشاعه فرهنگ عاشورایی و نشر معارف حسینی دانست و افزود :در این میان شهدا بهترین نمونه و الگوی معارف عاشورایی هستند.
مهدی ارجمند اعلام کرد:جوان ترین زایر کاروان 13 سال و مسن ترین آن 75 سال دارد. وی گفت این کاروان تا رسیدن به سرزمین کربلا 72 روز در راه است. 
کاروان پیاده مشهد کربلا پس از پایان ندبه خوانی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید حججی با ذکر مقدس یا حسین  به قصد وداع با امام رضا ع عازم حرم مطهر شده و پس از برگزاری نماز جمعه عازم کربلا شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار