کارخانه های آجر سازی منبع درآمد بیش از هزار نفر را تامین می کرد؛
جلسه بسیار خوبی با زنگنه به عنوان وزیر معین خوزستان داشتیم و وی نیز در رابطه با اشتغالزایی از طریق قرارداد نفتی شرکت توتال وعده ای خوبی به نمایندگان خوزستان داده است که برای ما مایه امید واری است
کد خبر: ۴۸۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 25 August 2017
نماینده مردم اهواز کارون حمیدیه و باوی در مجلس در آیین بهره برداری از پروژه تعویض و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب روستاهای بخش مرکزی و دهستان سویسه کارون که امروز در روستای ابودبس برگزار شد گفت: دولت باتوجه به بودجه کمی که در اختیار دارد لیکن همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم انجام می دهد.

دکتر علی ساری افزود:  باتوجه به شرایط نه چندان مطلوب اقتصادی و در اوج بی پولی دولت کارهایی در استان خوزستان انجام می دهد که بسیار قابل تامل است.

وی با قدر دانی از مجمع نمایندگان خوزستان در ایجاد وحدت در رای اعتماد به کابینه دولت بیان کرد: یکی از مسایلی که باعث شد بیطرف به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو رای نیاورد موضوع تخصیص آب به طرح های کشاورزی بود زیرا کشاورزی، و مردم خوزستان از این سیاست آسیب های زیادی دیده بودند.

وی با اشاره به سفر وزیر نفت به استان خوزستان گفت: جلسه بسیار خوبی با زنگنه به عنوان وزیر معین خوزستان داشتیم  و وی نیز در رابطه با اشتغالزایی از طریق قرارداد نفتی شرکت توتال وعده ای خوبی به نمایندگان خوزستان داده است که برای ما مایه امیدواری است.

ساری در ادامه اظهار کرد: در شهرستان کارون نیز با تلاش فرماندار پروژه های خوبی مدون شده است که نشان از وجود اهتمام ویژه دولت  در خدمت رسانی به این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه افزایش کیفیت آب طرح های خوبی در استان در حال انجام است ، نسبت به توسعه این طرح ها تا حل مشکل نهایی کیفیت آب شرب  ابراز امیدواری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع اشتغالزایی در سطح استان  عنوان کرد: بیکاری نه تنها یکی از مشکل های بزرگ استان بلکه مشکل اصلی کل کشور است، در شهرستان کارون نیز این موضوع با تعطیل شدن کارخانه های آجر سازی که منبع درآمدی بیش از هزار نفر را تامین می کردند، این موضوع شکل حادی به خود گرفته است.

علی ساری افزود: با تلاش های وِیژه شخص استاندار و پیگیر های فرماندار شهرستان کارون این مسئله به سمت حل نهایی به پیش می رود و قطعا با راه اندازی مجدد آنها کارون دوباره به قطب اقتصادی تبدیل خواهد شد، نمایندگان مجلس نیز در این راه هر چه در توان دارند را به کار خواهند بست.

نماینده مردم اهواز کارون حمیدیه و باوی با بیان اینکه با وعده ای که استاندار در رابطه با اعطای سهمی از طرح 550 هزار هکتاری به شهرستان کارون داشت و پیگیری هایی که در این باره انجام شد و همچنین تلاش هایی که  بخشنده معاون خوزستانی وزیر جهاد کشاورزی در این باره انجام  داده است پیگیر اجرایی شدن این طرح در شهرستان کارون هستیم .

ساری: با پیگیری های استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان کارون به زودی کارخانه آجرسازی شهرستان کارون راه انداری خواهد شد

ساری: با پیگیری های استاندار خوزستان و فرماندار شهرستان کارون به زودی کارخانه آجرسازی شهرستان کارون راه انداری خواهد شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار