سرخه محل قدردانی روحانی از مردمش در اولین روز هفته دولت شد
به گزارش تابناک سمنان: در حالیکه محمدرضا خباز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گفته بود اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از میهمانان احتمالی هفته دولت در استان سمنان خواهد بود ولی دولت تصمیم گرفت وزیر دادگستری خود را آن هم تنها سه روز پس از مشخص شدن طبع شعرش در مراسم معارفه به زادگاه رئیس جمهور اعزام تا چند طرح را افتتاح کند. می توان گفت قول روحانی برای حضور یک عضو کابینه در نخستین روز از هفته دولت در زادگاهش برای افتتاح چند طرح آن هم درست در زمانی که خودش وقت ندارد، تحقق یافت .
کد خبر: ۴۸۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 24 August 2017
به گزارش تابناک سمنان: در حالیکه محمدرضا خباز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گفته بود اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از میهمانان احتمالی هفته دولت در استان سمنان خواهد بود ولی دولت تصمیم گرفت وزیر دادگستری خود را آن هم تنها سه روز پس از مشخص شدن طبع شعرش در مراسم معارفه به زادگاه رئیس جمهور اعزام تا چند طرح را افتتاح کند. می توان گفت قول روحانی برای حضور یک عضو کابینه در نخستین روز از هفته دولت در زادگاهش برای افتتاح چند طرح آن هم درست در زمانی که خودش وقت ندارد، تحقق یافت .

وزیری که مطابق قانون مسئولیت همه مسائل مربوط به روابط قوه قضائیه با قوای مجریه و مقننه را برعهده دارد غروب چهارشنبه وارد سمنان شد تا به میان فعالان اقتصادی برود و درباره موانع سرمایه گذاری و ضرورت های رفع آن گفتگو کند نشستی که کمی برای فعالان اقتصادی عجیب بود چرا که آنها انتظارحضور یکی از وزرای عضو تیم اقتصادی دولت را داشتند اما نشد.

بعضی از مسئولان متاسفانه معنی کارآفرینی را درک نکرده اند

وزیر خوزستانی در جمع فعالان اقتصادی سمنان اما به صراحت گفت: بعضی از مسئولان متاسفانه معنی کارآفرینی را درک نکرده اند و نمی دانند توجه به این امر چقدر می تواند مشکلات را حل کند لذا باید با همه توان اشتغال زایی را حمایت کرد.

آوایی ضمن بیان اینکه اهمیت اشتغال زایی بعضا از سوی برخی مدیران درک نمی شود، بیان داشت: امروز باید همه کشور دست به دست هم دهند تا معضل بیکاری به کمترین حد خود برسد لیکن امروز مسئولان ارشد نظام برای رفع مشکلات کشور با فعالان اقتصادی ارتباط خوبی داشته باشند چرا که ما معتقد هستیم اگر این ارتباط شکل نگیرد در هیچ مقوله ای موفق نخواهیم بود که البته اشتغال زایی و سرمایه گذاری نیز در زمره این موارد است.

ماندگار ترین سفر وزیر 

عضو کابینه دوازدهم با بیان اینکه دولت یازدهم تمام کوشش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار گرفت، بیان داشت: در دولت دوازدهم نیز نگاه خاصی به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد از سوی دیگر باید گفت موانع قابل توجهی برای رسیدن به شرایط مطلوب و آرمانی برای شکوفایی اقتصاد کشور وجود دارد که کابینه دوازدهم برای رفع این موانع هم قسم شده است تا بتوانیم بر طبق سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، چالش ها را برطرف کنیم.

چالش های فراروی ایران با هماهنگی و وحدت سران قوا قابل حل است

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: دولت در مرکز توجه برای رفع مشکلات کشور قرار دارد اما باید پذیرفت که بدون هماهنگی و وحدت سران قوا چالش های فراروی ایران اسلامی برطرف نمی شود.
وی تصریح کرد : باید در مقابل سختی های مسیر خدمت به مردم با اتحاد و استواری قدم برداریم و عزت و سربلندی این کشور در دستان توانمند مدیران دستگاه های اجرایی است.

نوکری و خدمت به مردم وظیفه کابینه دولت دوازدهم است/ درتعلقات دنیوی غرق نشویم

وی با بیان این که نوکری و خدمت به مردم ایران اسلامی برای افزایش رفاه اجتماعی وظیفه کابینه دولت دوازدهم است، گفت : همه روز باید دولتمردان برای خدمات رسانی به مردم ‌تلاش کنند و فلسفه وجودی ظهور دولت ها نوکری مردم است.
آوایی تصریح کرد : نباید مسوولان با رویکرد ارباب و رعیتی مردم را از خود برنجانند و مدیران دستگاه های اجرایی خادم آحاد جامعه هستند.
آوایی تصریح کرد : کابینه دولت دوازدهم برای رفع مشکلات کشور همدل هستند و در چهارسال گذشته مشکلات قابل توجه کشور با درایت دکتر روحانی برطرف شده است.
وی افزود : نباید مسوولان در خدمت رسانی به مردم در تعلقات دنیوی غرق شوند و باید نام و یاد خدواند سرلوحه اعمالشان قرار گیرد.

کابینه دوازدهم گروهی بسیار هماهنگ است/ مردم آثار خدمات را خواهند دید

وزیر دادگستری در ادامه در در شورای اداری استان سمنان و البته در زادگاه رئیس دولت یازدهم و دوازدهم به سخنان روز گذشته خود اشاره کرد و با بیان اینکه کابینه دوازدهم گروهی بسیار هماهنگ است، گفت: اگر به دور از حب و بغض های سیاسی و جناحی به دولتمردان کمک کنیم قطعا در رفع مشکلات موفق خواهیم بود.

آوایی ضمن بیان اینکه ایران امروز با کوهی از مشکلات روبرو است که قطعا قابل حل هستند، تاکید کرد: امروز هیئت دولت یک گروه کاملا هماهنگ است و به عشق خدمت به مردم پای به عرصه گذاشته اند و امیدواریم مردم آثار این خدمات را ببینند. ایران اسلامی با کوهی از مشکلات داخلی و خارجی روبرو است اما این مشکلات قابل حل هستند اگر ما با هم هماهنگ و همدل شویم امروز می توان مشکلات را به دور از خط های جناحی، کینه ها، دشمنی ها، حسادت ها، تفکر ها و ... رفع کرد و شاهد نزول برکات نسبت به نظام اسلامی بود.

بهره برداری ۱۲۷۰ میلیارد تومانی محصول عملکرد شش ماه استانداری

میزبان نماینده رئیس جمهور در سفر به استان کسی نبود جزء نماینده عالی دولت در استان، خباز امروز در جمع مدیران استان سمنان از دستاوردهای دولت سخن گفت و بیان داشت: در بازه زمانی شش ماهه یعنی از دهه فجر سال۹۵ تا هفته دولت سالجاری، یک هزار و ۲۷۶میلیارد تومان پروژه در سطح استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

خباز افزود: در دهه فجر سال۹۵ بیش از ۷۲۶میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح شد که نسبت به سال های گذشته از رشد چشم گیری برخوردار بود. امروز خوشبختانه باید گفت تعداد پروژه هایی که به دست مسئولان افتتاح می شود، ۴۸۸ مورد است که برای آنها ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده که در مجموع بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار را شامل می شود.

استاندار سمنان، در ادامه به توضیح ریالی پروژه ها پرداخت و افزود در این بازه زمانی شش ماهه سال جاری همچنین طرح های عمرانی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی و ... نیز با حضور مسئولان کشوری مانند رئیس جمهور، رئیس کمیته امداد، وزیر بهداشت و ... صورت گرفت که با احتساب این پروژه ها که قرار بود در هفته دولت امسال افتتاح شوند، باید گفت بیش از یک هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان افتتاح شده که می توان گفت در تاریخ منطقه بی سابقه است.

میکروفن مسجد راز فاش شدن سفر ماندگار

آوایی شامگاه گذشته وقتی در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان سخن می گفت با ذکر این جمله که «همیشه اولین سفرها ماندگار ترین آنها هستند» از انتخاب سمنان به عنوان نخستین مقصد سفرهای استانی ابراز خوشحالی کرد که بیان این سخن در هنگامی که میکروفن مسجد باز بود، باعث خنده حضار نیز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار