نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه خواستار شد:
به گزارش تابناک سمنان: نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه دیروز در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور وزیر دادگستری بیان کرد: برخی در کشور اجازه نمی دهند که دلسوزان نظام خدمت‌رسانی کنند، امروز خطاب من افرادی هستند که در قالب مدافع انقلاب و اسلاموارد می شوند، خوش بینانه این است که این افراد نمی فهمند و بد بینانه این که به خاطر منافعشان با همه چیز مخالفت می کنند.
کد خبر: ۴۸۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 25 August 2017

به گزارش تابناک سمنان: نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه دبروز در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور وزیر دادگستری بیان کرد: برخی در کشور اجازه نمی دهند که دلسوزان نظام خدمت‌رسانی کنند، امروز خطاب من افرادی هستند که در قالب مدافع انقلاب و اسلاموارد می شوند، خوش بینانه این است که این افراد نمی فهمند و بد بینانه این که به خاطر منافعشان با همه چیز مخالفت می کنند.

همتی با اشاره تلویحی به منتقدان دولت، بیان کرد: باید با افرادی که به نام دلسوزی نظام در مقابل همه اقدامات می ایستندمقابله کرد، امروز زمانی است که همه می بایست در مقابله با این افراد بایستیم، یک حرکت این افراد امروز می تواند تمام برنامه ریزی کشور را مختل کند.

برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه کشور با یک حرکت ناپخته و یک سخنرانی نقش برآب می شود.

دکتر همتی با بیان اینکه امروز متاسفانه افرادی هستند که در سیاست خارجی، مسائل اجتماعی، درمانی و ... با یک اظهار نظر تمام برنامه های دولت را به تعویق می اندازند، تصریح کرد: ما در مجموعه مجلس با وزرای کابینه دوازدهم مسائلی از این دست را مطرح کردیم و دقیقا دولت مردان نیز این امر را تائید می کنند که برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه کشور با یک حرکت ناپخته و یک سخنرانی نقش برآب می شود.

محدودیت و برخورد در مقابله با معاندان دولت 

وی همچنین تصریح کرد: باید این افراد مهار شوند، امروز اگر نیاز است با این افراد برخورد شود، یا آنها را محدود کرد می بایست اقداماتی صورت گیرد لذا باید اقدامی کرد تا محصول آن چیزی باشد که شایسته نظام اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار