حال این سئوال مطرح است که آیا کوتاهی مسئولان در اجرا و تکمیل این پروژه‌های مورد حمایت بانک جهانی، باعث بدقولی مسئولان این بانک شده است یا اینکه ...
کد خبر: ۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳ 21 January 2015
به گزارش تابناک - مازندران، مدتی است که در استان مازندران کلمه بانک جهانی از زبان مسئولان زیاد به گوش می‌رسد.

سخن از حمایت بانک جهانی و نیز حضور این بانک برای تکمیل پروژه‌های استان از زمان اجرای طرح ساماندهی فاضلاب شهری در مازندران بیشتر شد.

پس از تخریب چند نقطه از شهر در مرکز استان مازندران و اجرای عملیات لوله‌گذاری از اجرای طرح ساماندهی زباله در مازندران خبری نشد و کمتر از فعالیت این بانک در اجرای پروژه‌های مازندران به گوش رسید تا اینکه فعالیت مجدد این بانک در اجرای آبرسانی به سد البرز نیز شنیده شد که ظاهرا این بانک در تکمیل آبرسانی سد هراز بد قولی کرد.

وزیر نیرو در سفری که به مازندران داشت از قول مساعد این بانک برای توسعه در اجرای طرح‌های استان تاکید کرده بود، ولی یکی از مسئولان استان به صراحت از بدقولی مسئولان بانک جهانی در تکمیل سد البرز گلایه کرد.

سرپرست جهاد کشاورزی قائم‌شهر تصریح کرد: هر سد عمر مفید و محدودیت استحصال آب دارد و با توجه به اینکه 9 هزار هکتار از این منطقه باید زیرپوشش کانال c24 قرار بگیرد عملا تاکنون استارت این کار زده نشده و شبکه ناقص باقی مانده است.
 
وی با بیان اینکه موافقت‌نامه سازمان جهاد کشاورزی با این پروژه تا پایان سال 94 به پایان می‌رسد خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای هم اعتبار چندانی برای سد البرز در سال جاری و آینده در نظر نگرفت.

با این حال این سئوال مطرح است که آیا کوتاهی مسئولان در اجرا و تکمیل این پروژه‌ها باعث بدقولی مسئولان بانک جهانی شده است یا اینکه دلیل دیگری را باید جستجو کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار