شرکت آلومنیوم المهدی هرمزگان بنا دارد به جای پرداخت بخشی از هزینه سرسام آور برق خود، شمش آلومنیوم به شرکت برق استان تحویل دهد!
کد خبر: ۴۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 14 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، شرکت آلومینیوم المهدی بیان اینکه هزینه ماهیانه برق مصرفی این شرکت 19 میلیارد تومان است، گفت: در حال حاضر این شرکت یک بدهی 300 میلیارد تومانی دارد که قرار است با انعقاد تفاهم نامه ای میان این شرکت و شرکت برق استان به زودی حل و فصل شود.
   
 
محمد آشفته در واکنش به این موضوع که گفته می شود شرکت آلومینیوم المهدی عنوان بزرگترین بدهکار وزارت نیرو را همراه خود دارد، گفت: بدهی های این شرکت دقیقا بعد از هدفمندی یارانه ها و چندین برابر شدن قیمت برق شروع شد و در حالی که قرار بود از محل درآمدهای ناشی از صرفه جویی سوخت مبالغی تحت عنوان یارانه به ما پرداخت شود، اما یک ریال آن هم داده نشد.
 
وی افزود: در حال حاضر غیر از 300 میلیارد تومان بدهی که از قدیم باقی مانده، این شرکت هیچ بدهی به وزارت نیرو و شرکت برق استان ندارد و تمامی پرداخت هزینه های جاری مصرف برق به روز است.
 
آشفته با بیان اینکه هزینه برق شرکت المهدی در سال گذشته 15 میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: تصمیم داریم برای پرداخت بدهی خود شمش آلومینیوم در اختیار شرکت برق استان هرمزگان قرار دهیم.
 
وی ادامه داد: همچنین شرکت آلومینیوم المهدی برای تامین بخشی از برق مورد نیاز خود درصدد است نیروگاهی 500 مگاواتی در مجموعه خود راه اندازی کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ميگم هزينه يك ماه برق 19ميليارد تومن بعد درامد اين شركت تو ماه چقدره ؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار