نیرومند در گفت‌وگو با فارس:
مدیر تجسمی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران از گشایش نگارخانه تخصصی هنرهای تجسمی «مریم» خبر داد و گفت: نگارخانه‌های برتر تهران در اسفند ماه معرفی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷ 14 February 2015

حمید نیرومند مدیر تجسمی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس در خصوص فعالیت‌های معاونت هنری پیرامون نگارخانه‌‌های شهر تهران، اظهار داشت: در این راستا، نگارخانه تخصصی هنرهای تجسمی «مریم» هفته جاری در بوستان مریم واقع در خیابان کریم‌خان گشایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در مجموع نگارخانه‌ مراکز فرهنگی تهران از جمله موزه هنرهای دینی امام علی علیه‌السلام، خانه کاریکاتور، موزه عکاسخانه شهر و نگارخانه‌ لاله و باغ موزه هنر ایرانی به صورت مستقیم زیر نظر سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران فعالیت می‌کنند که نگارخانه «مریم» نیز به این نگارخانه‌ها افزوده می‌شود.

نیرومند یادآور شد: نگارخانه «مریم» قبلا در اختیار خانه کاریکاتور بود اما به دلیل مستهلک شدن، مورد بازسازی قرار گرفت؛ با توجه به موقعیت منطقه‌ای، این نگارخانه 150 متری را در اختیار گرفتیم که قابلیت نمایش 60 تابلو را دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این حدود 27 نگارخانه در فرهنگسراها و دیگر مناطق 22 گانه تهران مشغول به فعالیت هستند که انتخاب نگارخانه‌های برتر را در اسفند ماه خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار