معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از هفتگی شدن نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری خبر داد و گفت که امسال تاکنون پرونده 108 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است .
کد خبر: ۴۷۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 07 August 2017

به گزارش تابناک : حسن خیریان پور روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ساری افزود : تاکنون 120 میلیارد ریال به این واحدهای تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است .
وی همچنین از ثبت نام 513 واحد تولیدی حوزه صنعت و معدن و 237 واحد تولیدی بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات در قالب بسته رونق تولید در سال جاری خبر داد.
خیریانپور بر تشکیل منظم جلسه ستاد تسهیل در استان و شهرستان ها تاکید کرد و بیان داشت : با توجه به نامگذاری سال 96 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ، جلسات ستاد تسهیل استان به صورت هفتگی برگزار و در مورد رفع موانع تولید شرکتها تصمیم گیری خواهد شد .
وی افزود : این تسهیلات در 2 قالب سرمایه در گردش و نوسازی و بهسازی واحدهای صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
در این جلسه که با حضور مدیران بانک ها و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد ، مسائل و مشکلات شرکت شکر سرخ ، شرکت آب معدنی تیشان علم کوه ، شرکت نساجی مازندران ، شرکت فولادسازان دماوند و امیرکلا مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت .
به گزارش ایرنا ، دولت یازدهم بسته رونق تولید را سال گذشته با تخصیص بیش از 160 هزار میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکل واحدهای تولیدی کشور از جمله مشکل نقدینگی تعریف و اجرائی کرد.
سهم مازندران از این مبلغ چهار هزار و 900 میلیارد ریال بود که به حدود یکهزار واحد تولیدی این خطه پرداخت شد تا بار دیگر به مدار تولید و یا رونق بازگردند.
بر اساس راستی آزمائی های صورت گرفته از واحدهای دریافت کننده تسهیلات بسته رونق در مازندران که دستگاههای نظارتی انجام دادند ، حدود 75 درصد از تسهیلات پرداختی این بخش در حوزه مصوب به طور کامل هزینه شده و مابقیه نیز در دست اجراست.
مازندران پارسال در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بین 31 استان کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.

منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار