مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی گفت: با اختصاص هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات سال جاری فضاها و سالن های ورزشی این شهرستان تعمیر و تجهیز می شوند.
کد خبر: ۴۷۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 06 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ یدالله زیبایی یکتا  افزود: این شهرستان 700 ورزشکار سازمان دارد که شامل300 زن و 400 نفر مرد هستند و به لحاظ کمبود فضاها و اماکن ورزشی با مشکلاتی در ورزش قهرمانی روبروست.
 
وی اظهار کرد: چندین فضای ورزشی در دولت یازدهم از جمله زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان و 2 قطعه زمین چمن مصنوعی روستایی و سالن چند منظوره روستای گنبد پیر محمد احداث و در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری هفت میلیارد ریال نیز جهت تعمیر و تجهیز سالن ها و فضاهای ورزشی اختصاص یافته است، تاکید کرد: یک سالن ورزشی چند منظوره نیز با اعتبار هشت میلیارد ریال در شهر دلگشا احداث می شود.
 
مدیر اداره ورزش و جوانان ملکشاهی اضافه کرد: سرانه ورزشی شهرستان 67/. متر است که از استانداردهای ملی و استان بسیار کمتر بوده که نیازمند توسعه بیشتر فضاهای ورزشی در این شهرستان تازه تأسیس هستیم.
 
زیبایی با اشاره به افتخارات ورزش قهرمانی شهرستان یادآور شد: رشته های وزنه برداری ، پارلیفتینگ ، کشتی و دو ومیدانی از جمله رشته های مدال آور ورزشکاران این شهرستان در سطح آسیا و ملی است.
 
وی افزود: 13 هیأت ورزشی در رشته های مختلف فوتبال ، والیبال ،بدنسازی ، ژیمناستیک ، ایروبیک ، ورزش های رزمی ، وزنه برداری ،کشتی ، ورزش های همگانی ،دو میدانی در این شهرستان سازمان یافته است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار