مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از برگزاری پانزدهمین اجلاس خیرین تامین سلامت استان با عنوان «ضیافت آب و آئینه» خبر داد و گفت: در این مراسم از ۷۶ خیر نمونه تجلیل می شود.
کد خبر: ۴۷۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 05 August 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:دکتر علی اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس امروز (14مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره بیش از 120 مرکز بهداشتی و درمانی ساخته شده و 15 مرکز هم در شیراز است گفت: توجه به نقاط محروم و حاشیه شهرها از جمله دغدغه های این مجمع است.
وی با تاکید بر اینکه 54 مرکز اورژانس در فارس وجود دارد که 10 مرکز آن در شیراز مستقر است، تاکید کرد: تاکنون خیرین بیش از یکصد قطعه زمین و 10 ها واحد و ملک مسکونی و تجاری را اهدا کرده اند.
دکتر رامجردی با یادآوری این مطلب که با کمک صندوق حمایت از بیماران نیازمند، سالانه 30 میلیارد ريال به بیماران نیازمند کمک می شود و در هر سال به شکل متوسط 10 هزار بیمار را شامل می شود، اضافه کرد: در راستای حمایت از دانشجویان از ابتدای سال جاری تاکنون یک صد وام دانشجویی ارائه شده است.
وی از برگزاری «اردوی نورآوران سلامت» خبر داد و یادآور شد: ارزش ریالی این اردو بین 15 تا 20 میلیارد ريال است که شرکت کنندگان در اردو در مناطق محروم و حاشیه شهرها به ویزیت رایگان پزشکی می پردازند.
دکتر رامجردی اظهار داشت: سامانه جامع نیازسنجی و اولویت بندی ایجاد شده و نیازها دسته بندی می شود تا خیرین به خوبی بتوانند تصمیم گیری کنند و کار خیر خود را انجام دهند.
وی افزود: طرح «همیاران سلامت» در سه بیمارستان شیراز با حضور داوطلبان بازنشسته برای حمایت از بیماران و راهنمایی همراهان آنان به اجرا رسیده است.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از برگزاری پانزدهمین اجلاس خیرین تامین سلامت استان با عنوان «ضیافت آب و آئینه» خبر داد و گفت: در این مراسم از 76 خیر نمونه تجلیل می شود.
وی با اشاره به اینکه در این همایش خردسال ترین خیر با 9 و نیم سال سن مورد تقدیر قرار می گیرد که کل پس انداز خود را به مجمع خیرین هدیه کرده است، اضافه کرد: خیری که 120 میلیارد ريال را اهدا کرده است مورد تقدیر قرار می گیرد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه این مراسم پنج شنبه 19 مردادماه از ساعت 9 تا 13 در مجتمع رفاهی باشگاه دانشگاه شیراز برگزار می شود، تاکید کرد: در این سال ها که رکود بر کشور حاکم بوده است، اهدا توسط خیرین سیر صعودی داشته است و 41 نفر از تجلیل شوندگان شیرازی و 35 نفر از سایر نقاط فارس هستند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار