معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان لارستان گفت: دانش‌آموز لارستانی موفق به کسب تک مدال تیم کشتی آزاد استان فارس در سی و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آموزشگاه‌های کشور شد.
کد خبر: ۴۷۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 05 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:محمد فیاض‌پور اظهارداشت: محمدرضا عسکرپور از آموزشگاه نمونه دولتی شهید نصیری لاری و عضو تیم کشتی شهید مسعود جاهدی لارستان با 5 پیروزی در برابر کشتی‌گیرانی از استان‌های البرز، مرکزی، توابع تهران، خراسان رضوی و تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلا را کسب کرد.

وی افزود: این دانش‌آموز لارستانی در دور نخست سی و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آموزشگاه‌های کشور، رضا فرحوده، دارنده چندین مدال از رقابت‌های قهرمانی ایران از استان البرز را با حساب 5 بر 2 شکست داد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان لارستان افزود: عسکرپور در کشتی دوم خود با نتیجه 5 بر صفر، آرمین خانه‌زر از استان مرکزی را مغلوب کرد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

فیاض‌پور خاطرنشان کرد: وی در دور سوم و چهارم این پیکارها، علی‌اکبر طالشی از توابع تهران و عرفان ناراوی از خراسان رضوی را به ترتیب با حساب 10 بر صفر و 8 بر یک شکست داد و به فینال راه یافت و در دیدار پایانی نیز در برابر سجاد مقصودی، نفر دوم کشور و عضو تیم ملی ایران با حساب 4 بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلای وزن 69 کیلوگرم سی و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آموزشگاه‌های کشور را بر گردن آویخت و مورد تشویق غلامرضا محمدی، سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان فارس با کسب 32 امتیاز پس از تیم‌های لرستان، توابع تهران، البرز، مازندران و تهران، عنوان ششم این رقابت‌ها را از آن خود کرد، بیان داشت: محمد پارسایی به عنوان سرمربی، هدایت تیم کشتی آزاد آموزشگاه‌های استان فارس را در این دوره از مسابقات بر عهده داشت و نورالله مولایی سرپرست این تیم بود.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان لارستان تاکید کرد: محمدرضا عسکرپور از کشتی‌گیران مطرح استان فارس و ایران است که چندین مدال قهرمانی کشور و حضور در اردوهای تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشتی آزاد و ساحلی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه افتخارات خود دارد.

محمد فیاض پور گفت: سی و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آموزشگاه‌های ایران با حضو بیش از 190 کشتی گیر از 26 استان کشور، روزهای یازدهم تا چهاردهم مرداد ماه 96 در سالن چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد به پایان رسید.

وی اضافه کرد: مراسم استقبال از محمدرضا عسکرپور امروز با حضور مسوولان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و اداره آموزش و پرورش شهرستان لارستان در مجموعه ورزشی حمزه شیراز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار