رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد تفت از کمبود مراکز آموزشی غیر انتفاعی در شهرستان خبر داد و گفت: این منطقه به مراکز آموزشی بیشتر با امکانات مجهزتر نیاز دارد.
کد خبر: ۴۷۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 05 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛محمد رضا جواهری جمعه شب در آیین جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) در این شهر افزود: با تاکید مدیران آموزش عالی، آموزش و پروش استان و شهرستان، نیاز به راه اندازی یک مرکز آموزشی غیر انتفاعی جامع و کامل احساس میشد.
به گفته وی کمبود مرکز غیر انتفاعی و خروج دانش آموزان از شهرستان به مرکز استان، این نیاز را ضروری می کرد که به همین منظور مرکز آموزشی سما در تفت هر چند با تاخیر اما راه اندازی شد که علت این تاخیر مشغله های ناشی از توسعه بخشهای مختلف دانشگاه و رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکتری بود.
وی در این مراسم که آشنایی با امکانات و تجهیزات مرکز آموزشی سما تفت از جمله اهداف برپایی آن بود اظهار داشت: شب میلاد را بهانه ای برای آشنایی خانواده ها با محیط آموزشی، امکانات و تجهیزات، مربیان و دست اندرکاران مرکز آموزشی سما تفت دانستیم.
جواهری یادآور شد: مرکز سما در تفت با سال اول در پایه های پیش دبستانی 2 و مقاطع اول تا سوم ابتدایی شروع بکار کرد.
وی با تشکر از اعتماد خانواده ها به مجموعه سما گفت: در جلسات مختلف شورای مدارس تاکید کرده و گفته ام که ما قصد راه اندازی یک مرکز عادی غیر انتفاعی نداریم بلکه هدف ما راه اندازی مرکزیست که در سطح شهرستان و حتی در سطح استان حرف اول را بزند.
به گفته وی این مرکز نه تنها باید مانع از خروج دانش آموزان از شهرستان شود بکله باید باعث جذب دانش آموز در سطح استان نیز گردد و از این رو پاسخگویی به اعتماد خانواده ها مهمترین وظیفه این مرکز خواهد بود.
وی تصریح کرد: در این راستا شورایی متشکل از مسئولین با تجربه آموزش و پروش استان و شهرستان تشکیل شده و اقدام به شناسایی و جذب معلمان برجسته و نمونه کرده است.
جواهری به افتخارات واحد تفت طی چندین سال اخیر اشاره کرد و افزود: کسب عنوان های رئیس برتر در سال 1390، واحد فناور برتر شرکتهای دانش بنیان در سال1395 و واحد دانشگاهی برتر در سال جاری از جمله افتخاراتی است که در سال های اخیر به دست آورده ایم و این نشان می دهد که ما خواسته ایم، توانسته ایم و به هدف برتری رسیده ایم و این مرهون تلاش حوزه مدیریتی و تلاش همکاران در سطح واحد تفت بوده و قطعا در سطح مدارس سما نیز به این هدف خواهیم رسید.
وی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم شهرستان تفت هدف اصلی تشکیل این مرکز بوده و توصیه به تلاش مضاعف، بحث های تربیتی و مهارتهای زندگی، برنامه های فوق برنامه آموزشی و تفریحی مورد نیاز خانواده ها به صورت جدی درسر لوحه اهداف مرکز آموزشی سما تفت قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد تفت نقش خانواده ها را به عنوان یک رسانه برای تبلیغ مرکز سما تفت در پیشرفت و سرعت بخشیدن در رسیدن به هدف برتری جایگاه علمی و آموزشی بسیار مهم تلقی نمود.
مرکز آموزشی غیر انتفاعی سما در تفت با هدف استفاده از فضاهای آموزشی مطلوب، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، سالنهای ورزشی و چمن مصنوعی، لابراتوار زبان انگلیسی و سایتهای کامپیوتری، کتابخانه مرکزی و سالن آمفی تئاتر و نیروی انسانی موجود راه اندازی شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار