کد خبر: ۴۷۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 03 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛فرمانده پلیس راه یزد گفت: ماموران پلیس راه ارکان-نایین، هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی ولوو را به علت تخلفات رانندگی متوقف کردند.
سرهنگ منصوری افزود: با توجه به مشکوک بودن کامیون به اضافه تناژ، خودرو به باسکول توزین هدایت و پس از انجام وزن، مشخص شد این خودرو دارای 11 تن اضافه بار می باشد که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ شد.
وی تصریح کرد: راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به سازمان حمل و نقل و پایانه بار استان یزد معرفی شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با اشاره به این که موضوع ترافیک نیاز به یک کار جمعی دارد تصریح کرد: فرهنگ‌سازی رفتار ترافیکی و آموزش فرهنگ ترافیک، موثرترین راهکار در کاهش تصادفات رانندگی است.
سرهنگ حسین ثقفی در جلسه شورای اداری و ترافیک شهرستان گفت: همه نهادها و دستگاه ها باید در خصوص رفع معضل ترافیک تلاش کنند.
وی با اشاره به این که موضوع ترافیک نیاز به یک کار جمعی دارد گفت: فرهنگ‌سازی رفتار ترافیکی و آموزش فرهنگ ترافیک، موثرترین راهکار در کاهش تصادفات رانندگی است.
ثقفی ، افزایش نقش مشارکت مردمی را تضمین کننده ارتقاء سطح آگاهی و پیشگیری از بروز تصادفات دانست و گفت: رسیدن به نقطه آرمانی و مطلوب، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در صورتی ممکن خواهد بود که همه آحاد جامعه خود را، مکلف و ملزم به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بدانند.
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در پایان انضباط بخشی و فرهنگ سازی را 2 رسالت مهم پلیس در جامعه برشمرد و افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی و سایر سازمان‌های دولتی و غیر دولتی برای اجرای فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه لازم و ضروری است.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار