کد خبر: ۴۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 13 June 2015

به گزارش تابناک یزد، رییس هیئت مدیره باشگاه فولاد یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: با وجود صرف هزینه‌های گزاف، مسئولین تیم فولاد تصمیم به انحلال آن گرفتند زیرا نتایج به‌گونه‌ای بود که باعث لطمه زدن به نام و اسم فولاد شده بود.

علی نافعی یزدی ادامه داد: با بررسی‌هایی که انجام دادیم و همچنین با توجه به اینکه نزدیک به 300 نفر در بخش پایه این باشگاه حضور دارند، تصمیم بر این شد که با مبلغ حدود دو میلیارد تومان در سال اقدام به مدیریت تمام رده‌ها کنیم.

وی با بیان اینکه سال قبل تنها برای تیم بزرگسالان 5 میلیارد تومان هزینه شده بود، ادامه داد: مبلغ 2 میلیارد تومان برای هزینه تمام سنین و گروه‌ها کار محالی به نظر می‌رسید.

نافعی یادآور شد: با تمام مشکلات، در هر صورت کار را شروع کردیم؛ اما در میانه فصل تنش‌های زیادی ایجاد شد و به علت ناهماهنگی‌ها و تخلفات سرمربی تیم، وی را به حالت تعلیق درآوردیم.

وی خاطر نشان کرد: تمام مشکلات بوجود آمده باعث ضربه به تیم شد و در نهایت تیم با کسب جایگاه هشتمی از بین دوازده تیم از حذف شدن فرار کرد.

به گزارش یزدآوا، رییس هیئت مدیره باشگاه با بیان اینکه برای حضور در لیگ 20 تیمی نزدیک به 4 میلیارد و برای لیگ 10 تیمی نزدیک به دو و نیم تا سه میلیارد تومان نیاز است، گفت: باشگاه تنها قبول کرده که 700 میلیون تومان در زمینه فوتبال پایه اختصاص دهد و هیچ اعتباری برای فوتبال بزرگسالان قرار نداده است.

کلید حل مشکلات تیم فولاد در دستان استاندار

نافعی اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ اعتباری از سوی باشگاه برای تیم بزرگسالان اختصاص نیافته است برای تامین مالی لیگ آینده، چهار طرح تهیه شده است که از بین این طرح‌ها سه طرح تایید شده است و با اجرایی شدن آن موافقت شده است.

وی ادامه داد: برای تامین بودجه تیم از این طریق هیچ بار مالی برای هیچ شخص یا ارگانی ایجاد نمی‌شود و با همکاری با چند ارگان و سازمان می‌توان بودجه خوبی برای تیم فراهم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد افزود: چنان‌چه این طرح‌ها اجرا شود؛ تیم با قدرت در لیگ آزادگان حضور خواهد داشت و تنها کسی که می‌تواند به اجرایی شدن این طرح‌ها کمک کند؛ استاندارد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: توافقات اولیه هم در ارتباط با پخش بازی‌های فولاد یزد در شبکه ورزش و اجرای تبلیغات محیطی در اطراف زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری انجام شده است.

بی‌مهری صنعتی‌ها به فوتبال استان

نافعی یزدی خاطرنشان کرد: شرکت‌های صنعتی استان یزد که تعداد آنها حدود 4000 مورد است، می‌توانند اسپانسر باشگاه بوده و به فوتبال استان کمک کنند اما هیچ کدام حاضر به کمک و همکاری با تیم نیستند.

وی تصریح کرد: الان فوتبال اصفهان با ثروت‌ها و منابع یزد، تبدیل به قطب و قدرت اصلی فوتبال کشور شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد گفت: شرکت‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه که دو تیم باشگاهی قوی و مطرح دارند و بسیار خوب عمل کرده‌اند، این درحالی است که این دو شرکت به سنگ آهن بافق و چادرملو یزد بالغ بر یک هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارند.

نافعی یزدی افزود: وقتی این توان در چادرملو وجود دارد که طلب بیش از 600 میلیاردی ذوب آهن به این معدن را چندین سال تحمل کند، چرا نتواند وامی بدون بهره به مبلغ 10 میلیارد تومان به باشگاه فولاد بدهد و پس از چند سال پس بگیرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد اعلام کرد: تیم‌داری در لیگ آینده منوط به اجرایی شدن یکی از سه طرح خواهد بود!!!!


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
مگه مدیریت اینقدر سخته که نمیتونن مدیریت کنن.
سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
آبروی استان رو با این بی لیاقتی ها دارن میبرن.
یعنی چی صنایع بیان وسط.
به اونا چه مربوطه. مثل اینه که طرف بچه دار شده اونوقت توقع داره کل فک و فامیل کاراشونو بزارن بیان بچه اونا رو نگهدرند.
شهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
حیا کنید.
استان با این عظمت تیم فوتبال برای زمین خاکی هم نداره
واحد صنعتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
استان گیلان از نظر جمعیت مثل یزد هست. ولی هیچ صنایعی اونجا اسپانسر تیم نیست و حتی تیم داری هم نمیکنن.

خب حالا چه توقعی از صنایع دارید که بیان براتون پول خرج کنن.
یه قدم شما ور دارید تا بفهمییم مرد عمل هستید بعد پولمون رو بدیم به شما تا حرومشون کنید.
حسن رونالدو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
تابناک جون حالا که اومدی یزد بیا کلا تیمو ور دار.
با هم میبریمش دسته اول بعد هم لیگ برتر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
کلا تیم رو چند میدید.
فقط با بازیکناش ور میدریم. بقیه رو نمیخاییم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار