فرماندار دامغان:
فرماندار دامغان با اشاره به وجود ۸۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در بخش امیرآباد این شهرستان، گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه‌های مواصلاتی این بخش اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۷۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 02 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی‌اصغر مجد بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری دامغان به میزبانی سالن ورزشی شهید محمدعلی مشهد شهر امیریه به اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای احداث راه مواصلاتی ابزار مهدی-امیریه و عبدالله آباد-روستای علیان اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای این پروژه به رشد و توسعه بخش امیرآباد کمک شایانی خواهد کرد.

علی اصغر مجد فرماندار دامغان

وی افزود: ۱۰ پروژه ملی در سطح بخش امیرآباد نیز در دست اجرا است که احداث پروژه محور مواصلاتی دامغان- معلمان- جندق از مهم‌ترین پروژه‌ها به شمار می‌رود که بااعتبار ملی و از سوی وزارت راه و شهرسازی در دست اجرا قرار دارد.

فرماندار دامغان بابیان اینکه۸۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ بخش امیرآباد در دست اقدام قرار دارد، ابراز داشت: این تعداد پروژه در بخش‌های منابع آب، راه‌های دسترسی روستایی، علائم راهنمایی و رانندگی، شن‌ریزی معابر، جدول‌گذاری، احداث شبکه برق، ارتقاء ظرفیت مخابرات و ایجاد و راه‌اندازی چندین طرح اشتغال مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی در سطح بخش امیرآباد در دست اجرا است.

مجد به پروژه‌های مصوب سفر دولت در فروردین‌ماه سال گذشته به استان سمنان اشاره و تصریح کرد: دولت برای کمک به رشد و توسعه دامغان ۱۰ پروژه عمرانی بااعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان به تصویب رساند که امیدواریم با جذب کامل این اعتبارات شاهد رشد و شکوفایی این شهرستان باشیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های خوب دولت یازدهم بحث توانمندسازی روستاها باهدف کمک به رشد و توسعه همه‌جانبه روستاها و کاهش مهاجرت مردم از روستاها به شهر است که در این راستا ۱۰ روستای دامغان تحت پوشش اجرای این طرح مهم اقتصادی قرار گرفت که دراین‌بین سهم بخش امیرآباد از اجرای این طرح پنج روستای رشم، حسن‌آباد، دروار، عبدالله‌آباد، کوه زر و صیدآباد می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاران به‌عنوان حلقه‌های اتصال بین مردم با مسئولان هستند و در راستای وحدت، همدلی و مشارکت در جامعه گام برمی‌دارندلذا مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارتباط و تعامل خود را با خبرنگاران در بخش‌های مختلف تقویت و به خبرنگاران اعتماد کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار