شهردار یاسوج و تعدادی کارکنان این دستگاه دو پروژه رفاهی برای کارکنان حوزه شهرداری را افتتاح نمودند که در حاشیه افتتاح این مراکز ، جاوید مواردی را هم در خصوص شهردار آینده بیان کرد.
کد خبر: ۴۷۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 02 August 2017
دو پروژه عمرانی و رفاهی شهری عصر سه شنبه طی آیینی در یاسوج به بهره برداری رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ این پروژه ها شامل مهمانسرا و فروشگاه مصرف کارگران و کارمندان حوزه شهری یاسوج است.
شهردار یاسوج گفت: برای اجرای این پروژه ها شش میلیارد ریال از محل درآمد های شهرداری یاسوج سرمایه‌گذاری شده است.
مهندس محمد علی جاوید در این مراسم افزود: فراهم کردن زمینه رفاه ، آسایش و معیشت مسافران، کارگران و کارمندان از جمله اهداف بهره برداری ازاین پروژه هاست.
وی در خصوص شرکت تعاونی مصرف کارگران و کارمندان شهرداری یاسوج گفت: در این شرکت تعاونی با همکاری فروشگاه رفاه ۹۹ درصد از نیازهای کارگران را تامین می شود.
جاوید اظهار داشت: این شرکت تعاونی برای نخستین بار ایجاد شده و کارگران و کارمندان با دریافت بن کارت خواهند توانست خرید های خود را انجام دهند.
وی افزود: با راه اندازی این مجموعه عملا دغدغه معیشتی کارگران و کارمندان شاغل در حوزه شهری مرتفع شده است.

دو پروژه عمرانی رفاهی شهری در یاسوج به بهره برداری رسید/آنچه که جاوید به شهردار آینده گفت!

آنچه که جاوید به شهردار آینده گفت!
شهردار یاسوج در بخش دیگری از سخنانش به موضوع شورای شهر اشاره کرد و گفت: شورای جدید کار خود را از دوازدهم مرداد ماه شروع می کنند که ضمن آرزوی توفیق برای آن‌ها در خصوص شهردار جدید هم این نوید را می دهیم که برنامه ریزی منظمی صورت گرفته که کار ها بر اساس این برنامه ها جلو می رود.
جاوید ضمن اعلام طبیعی بودن تغییر و تحولات افزود : چنانچه شهردار یا سرپرستی برای شهرداری تعیین شود مسائل مالی و برنامه ها شفاف و آماده وجود دارد و هیچ گونه بدهکاری و یا عقب افتادن در برنامه ها نداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار