معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از راه اندازی 12 یونیت دندانپزشکی در کلینیک های ویژه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 01 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا مظفری با اشاره به راه اندازی کلینک‌های ویژه در قم اظهار کرد: راه اندازی این کلینک‌ها نقش موثری در ارائه خدمات درمانی به همشهریان دارد.

وی بیان کرد: راه اندازی کلینک‌های ویژه یکی از اقداماتی بود که در دولت پیگیری شد و در استان قم دو کلینیک ویژه ظفر و دارالشفا فعالیت کرده که پزشکان متخصص و فوق تخصص در آن حضور داشته و با تعرفه‌های دولتی و بسیار کم، اقدام به درمان بیماران می‌کنند.

مظفری اضافه کرد: ساختمان دو کلینیک در قم و در جوار بیمارستان شهید بهشتی و نکویی هدایتی فرقانی در حال احداث است که در مراحل پایانی فعالیت به سر می‌برد و در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.

وی افزود: یکی از خدمات ارائه شده در این کلینک‌ها، موضوع دندانپزشکی خواهد بود که قرار است 12 یونیت دندانپزشکی در دو کلینیک مستقر شده و متخصصان دهان و دندان در این کلینیک‌ها به خدمات رسانی بپردازند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در حال حاضر نیز یک یونیت به صورت شبانه روزی در مرکز دندانپزشکی فاطمیه (سلامت) فعالیت می‌کند که امیدواریم با راه اندازی یونیت‌های دیگر شاهد گسترش خدمات باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار