مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: مشکلات اشتغال دختران فارغ التحصیل در استان بررسی شده و رفع آن نیازمند حمایت است.
کد خبر: ۴۷۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 01 August 2017
به گزارش تابناک : فریبا محمدلو صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات اشتغال دختران فارغ‌التحصیل ادامه داد: در قالب تفاهم‌نامه تسهیلاتی به دختران فارغ‌التحصیل اعطا می‌شود تا در راستای ایجاد زمینه‌های شغلی از آن بهره گیرند.
وی همچنین با اشاره به بررسی آسیب های اجتماعی پیرامون زنان افزود: علاوه بر رفع مشکلات اشتغال، ۱۱ نشست‌ تخصصی آسیب‌های اجتماعی با هدف بررسی آسیب‌ها و ارائه راهکار جهت رفع آن برگزار شده است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اضافه کرد: بعد از برگزاری نشست‌ها از سوی پژوهشگران و کارشناسان راهکارهایی برای رفع آن ارائه می‌شود.
محمدلو همچنین به الگوسازی و معرفی الگوی ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(ع) اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی در راستای ترویج ازدواج ساده برگزار می‌شود.
وی همچنین به تشکیل ستاد دیه بانوان استان اردبیل اشاره کرد و گفت: این ستاد از زنان زندانی مالی حمایت می‌کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل همچنین به راه‌اندازی مرکز رشد کسب‌وکار و انجمن صنفی زنان تولیدکننده استان اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال زنان این مراکز دایر شده است.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار