دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی گفت: دبیرخانه دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی میزبان 293 اثر از نویسندگان جهان اسلام شد.
کد خبر: ۴۶۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 31 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با بیان این خبر گفت: از مجموع 293 اثر  رسیده به دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی، تعداد 10 نسخه پایان نامه، 23  عنوان کتاب دیجیتال، تعداد 240 جلد کتاب و تعداد20 اثر در بخش حمایت از آثار رضوی می باشد.
مهدی قیصری نیک  خاطر نشان کرد: آثار رسیده به جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی به زبانهای مختلف نظیر فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، اردو، ترکی آذربایجانی، سواحیلی، کره ای و ازبکی می باشد.
وی با بیان اینکه تاکنون استقبال نویسندگان و ناشران در این دوره از جشنواره خوب بوده و تنوع آثار به زبانهای خارجی نیز خوب است، اظهار کرد: دهمین جشنواره کتاب سال رضوی تا 31 خردادماه سال جاری تمدید گردید تا آن دسته از نویسندگان و ناشرانی که نتوانسته‌اند آثار خود را به جشنواره برسانند تا تاریخ فوق اقدام نمایند.
وی اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی مرتبط با سیره و ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(علیه‌السلام)، شناسایی، تجلیل و حمایت از تولیدکنندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در این زمینه و کمک به انتشار گستردة آن‌ها  را از اهداف برگزاری دهمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی عنوان کرد.
دبیر اجرائی دهمین جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی، اظهار کرد: دهمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی در بخش‌های کتاب برتر، کتاب دیجیتال برتر، پایان‌نامه برتر، ناشر برتر و حمایت از آثار رضوی با موضوع امام رضا(علیه‌السلام) و خاندان آن حضرت، برگزار می شود.
وی اضافه کرد: نویسندگان، فعالان حوزه فرهنگ رضوی و ناشران  تا 31 خردادماه سال  فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی ارسال نمایند، مراسم اختتامیه جشنواره نیز همزمان با دهة کرامت، در سازمان کتابخانه‏ ها، موزه‏ ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی برگزار می شود.
   گفتنی است که نویسندگان، ناشران و فعالان حوزه فرهنگ رضوی، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره به سایت جشنواره به نشانی http://library.aqr.ir/ketabsal مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار