کد خبر: ۴۶۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 30 July 2017
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید از سال 92 تاکنون اعتبارات حوزه ورزش و جوانان پنج برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدعلی آقازاده روز یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان اندیمشک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود:تعامل خوب دولت و مجلس نقش مهمی در افزایش اعتبارات و توجه به رفع مشکلات و نیازهای این حوزه داشته است.

وی اظهار کرد:امسال 14 هزار میلیارد ریال از مصوبه مجلس یعنی 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده نصیب وزارت ورزش و جوانان می شود که مستقیم به شهرستان ها تزریق خواهد شد.
وی اظهار کرد:هیات های ورزشی تا پایان سال بیش از سه برابر پارسال از اعتبار برخوردار می شوند که می توانند از این اعتبار برای فعال تر شدن استفاده نمایند.

وی بیان کرد:حدود سه هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که امیدواریم با اعتبارات لازم موجود در سه یا چهار سال آنها را تکمیل کنیم.

آقازاده گفت:سیاست ما آغاز طرح جدید نیست بلکه اولویت را بر اساس تکمیل پروژه های نیمه تمام گذاشته ایم.

وی در بخش دیگری با اشاره به ظرفیت شهرستان اندیمشک گفت:بخش زیادی از افتخار آفرینی ورزشی استان خوزستان به استعدادهای ورزشی اندیمشک برمی گردد و توسعه زیرساخت ها در این شهرستان به رشد ورزش استان و کشور کمک می کند.

وی اظهار کرد:تکمیل مجموعه ورزشی شهید سروندی بعد از دو دهه بلاتکلیفی و در راستای بهبود زیرساخت های ورزشی اندیمشک بزودی آغاز می شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: بیش از 500 میلیارد ریال در مجموع از منابع مختلف در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک در حال هزینه است که این رقم به رشد هرچه بیشتر ورزش شهرستان کمک جدی می کند.

فریدون حسنوند افزود:در جای جای شهرستان اندیمشک پروژه های متعدد ورزشی با تنوع در نوع پروژه های برای همه اقشار و سنین و بانوان و آقایان در حال تکمیل است.

وی اظهار کرد:اولویت این پروژه ها برای مناطق محروم است و اندیمشک بزودی شاهد انقلاب در این عرصه خواهد بود.

حسنوند گفت:بسیاری از پروژه های ورزشی در اندیمشک سال ها بلاتکلیف بود که با تلاش و پیگیری این پروژه ها در حال تکمیل و اتمام است.

وی بیان کرد: اجرای پروژه های مختلف شامل مجتمع ورزشی ، ورزشگاه شهید سروندی، پیست موتورسواری ، پیست سوارکاری و دیگر طرح های شهرستان به شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای ورزشی اندیمشک کمک خواهد کرد.

وی از اهتمام مسئولان استان و کشور به نیازهای ورزش شهرستان اندیمشک تقدیر کرد و گفت:ورزشکاران اندیمشک در میادین مختلف مقام های ارزشمندی کسب کرده اند که برای کشور و استان خوزستان همواره مایه افتخار است.

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت:برخورداری اندیمشک از استعداد و ظرفیت بالای ورزشی ، مسئولیت مدیران شهرستان را سنگین تر کرده است.

پیمان جهانگیری افزود:در کمیته برنامه ریزی به این موضوع نگاه ویژه شده است ضمن اینکه با تلاش جدی ، بخشی از مشکلات پروژه های بلاتکلیف حل شده است.

وی گفت:با توجه به روند طی شده در اندیمشک ، شاهد تحول جدی در زیرساخت های ورزشی هستیم.

رئیش اداره ورزش و جوانان اندیمشک هم گفت:اندیمشک دارای 2هزار ورزشکار می باشد که از این آمار 50 درصد سازماندهی شده اند.

کیومرث آریان متین افزود:سرانه ورزشی شهرستان اندیمشک 65 سانتی متر است که با تکمیل پروژه ها شاهد جهش در این عرصه خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هم گفت:اندیمشک از مناطق با استعداد ورزش خوزستان است که از هر پنج نفر مدال گیر خوزستان ، 2 تا از آنها مربوط به اندیمشک است.

افشین حیدری گفت:تقویت زیرساخت های ورزش اندیمشک به موفقیت ورزش استان خوزستان و کشور در عرصه ها و میادین مختلف کمک می کند.

وی با تشریح نیازهای ورزش اندیمشک گفت:مجموعه شهید سروندی اندیمشک بعد از 2 دهه با نگاه ویژه بزودی مجدد از سرگرفته می شود.

وی گفت:این مجموعه 26 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و امیدواریم با قول مساعد معاون وزیر ورزش و جوانان این پروژه تا پایان سال افتتاح شود.

در سفر یک روزه سید علی آقازاده به اندیمشک کلیه پروژه های ورزشی شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

نیازها ، موانع و مشکلات پروژه های ورزشی اندیمشک در این بازدیدهای جداگانه بررسی و با معاون وزیر ورزش و جوانان برای رفع مشکل این پروژه ها تصمیم گیری شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار