معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: آموزش و افزایش سطح آگاهی مردم در حوزه حیاتی سلامت را از مهمترین اهداف کمیته سلامت وامنیت غذایی، است و از این رو اطلاع رسانی که می تواند به فرهنگ سازی درست منجر شود کلیدی و اساسی تلقی می شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 27 July 2017

به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل اداره کل روابط عمومی استانداری  ؛سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان به ریاست يوسف شاه حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری و با حضور مدیران استان، در سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هدف از تشكيل این جلسه را ارتقاء سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی سطح شهرستان و تعامل دستگاه ها و ارگانهای زیربط در رابطه با سلامت و امنیت غذایی شهرستان عنوان کرد

وی افزود: آموزش و افزایش سطح آگاهی مردم در حوزه حیاتی سل آموزش و افزایش سطح آگاهی مردم درحوزه سلامت ضروت دارد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: آموزش و افزایش سطح آگاهی مردم در حوزه حیاتی سلامت را از مهمترین اهداف کمیته سلامت وامنیت غذایی، است  و از این رو اطلاع رسانی که می تواند به فرهنگ سازی درست منجر شود کلیدی و اساسی تلقی می شود.

وی گفت: از آنجايي که اولين رکن جامعه سلامت روح و جسم مي باشد جهت تضمين سلامت روح و جسم افراد جامعه در اين خصوص با عنوان سلامت و امنيت غذايي فعاليت هايي انجام مي پذيرد در همین راستا باید با بازنگری توانمندی ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم،تمام تلاش را بکارگیریم.

وی تاکید داشت:سلامت مردم در اولويت اول امور قرار دارد لذا در این راه هرگونه کم کاری و سهل انگاری قابل قبول نخواهد بود.

وي در بخشی از سخنانش  خواستار بازديد مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذايي شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار